Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال بر این باور است که با گذشت زمان این تیم نمایش بهتری از خود در مسابقات لیگ ارائه خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

بیژن طاهری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: این 3 امتیاز خیلی مهم بود. با وجود اینکه استقلال هفته قبل مقابل فولاد شکست خورده اما وضعیت این تیم را به طور کلی خوب ارزیابی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال مقابل فولاد بهتر از بازی با ماشین‌سازی بود ولی نتوانست نتیجه لازم را بگیرد.

وی عنوان کرد: استقلال در بازی با ماشین‌سازی نسبت به بازی با فولاد افت داشت. فکر می‌کنم با توجه به بارندگی‌ها و شرایط جوی تیم موفق نشده بود تمرینات خوبی انجام دهد و مشخص بود که بدون تمرین مناسب در زمین چمن طبیعی پا به میدان گذاشته است. این موضوع روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته بود.

فکری: آنهایی که آبرویم را بردند، نمی‌بخشم/ بابت آن الفاظ عذرخواهی می‌کنم

 

پیشکسوت استقلال درباره شرایط شیخ دیاباته گفت: تاکنون شرایط بازی برای او مهیا نبوده است. هنوز اول فصل است و بدن‌ها شرایط لازم را ندارد. دیاباته در همین بازی هم که به میدان رفت، عملکرد خوبی داشت. او قطعاً در هفته‌های آینده عصای دست فکری و استقلال خواهد بود. شیخ در این بازی به موقع وارد زمین شد و موقعیت گل هم داشت ولی رفته رفته به شرایط بهتری می‌رسد.

طاهری با اشاره به اینکه استقلال ترکیب سال گذشته‌اش را حفظ کرده است، یادآور شد: این تیم می‌تواند امسال نیز یکی از تیم‌های خطرناک لیگ باشد. استقلال در بازی قبل هم مقابل فولاد روی یک اتفاق باخت. این تیم بازیکنان بزرگی دارد که هر کدام می‌توانند در بازی گره‌گشا باشند. آبی‌پوشان هفته به هفته بهتر خواهند شد. 

صعود استقلال با گل مسی‌وار بدلِ مسی!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیخ دیاباته محمود فکری استقلال شیخ دیاباته محمود فکری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف

به گزارش "ورزش سه"، ضعف گلزنی صنعت نفت آبادان و خلق موقعیت های ناچیز، یکی از مشکلات بزرگ این تیم ریشه دار در لیگ بیست و سوم بوده است. آبادانی ها در سه دیدار اخیر مقابل نساجی، گل گهر و ملوان فقط یک بار جشن شادی گل برپا کرده اند که آن تک گل هم حاصل اشتباه بزرگ علیرضا رضایی، دروازه بان نساجی بود که در مهار سانتر پنجاه متری ناموفق بود و توپ از بین پاهای او وارد دروازه شد.

یکی از دغدغه های فراز کمالوند که به تازگی هدایت صنعت نفت را به عهده گرفته، افت معنی دار مهره های تهاجمی تاثیرگذار این تیم است که راه گشودن دروازه حریف را گم کرده اند.

طالب ریکانی، هافبک تهاجمی باسابقه نفتی ها، لیگ را بسیار خوب شروع کرد و در هفته دوم مقابل فولاد، روی هر دو گل تیمش نقش داشت تا صنعت نفت اولین پیروزی را در لیگ جشن بگیرد. صنعت نفت اگرچه در 3 بازی پیاپی مقابل نساجی، سپاهان و ملوان فقط یک امتیاز گرفت اما ریکانی در هر سه بازی موفق به گلزنی شد تا در پایان هفته ششم، با 4 گل زده و 1 پاس گل، یکی از موثرترین عناصر هجومی لیگ باشد.

اما گلی که در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی به ملوان به ثمر رسید، آخرین گل کاپیتان نفتی ها در لیگ بود و اگر گل او به استقلال ملاثانی در جام حذفی را نادیده بگیریم، در واقع این هافبک خلاق و شوتزن از 27 مهر 1402 دیگر موفق به گلزنی نشد.

این اتفاق به نوعی دیگر برای علی یوسف هم رخ داده است. این مهاجم عراق که در آغاز فصل از الزورا به آبادان آمد، در 10 بازی ابتدایی لیگ عملکرد قابل قبولی داشت و اتفاقا آخرین پیروزی نفت در لیگ با درخشش او مقابل مس رفسنجان به دست آمد. علی یوسف در پایان هفته دهم با 3 گل و 2 پاس گل، جایگاه خوبی در میان موثرترین مهره های تهاجمی لیگ داشت اما او هم به سرنوشت طالب دچار شد و از 3 آذر 1402 دیگر هیچ نقشی در گلزنی یا گلسازی صنعت نفت نداشته است.

صنعت نفت اگر می خواهد سال آینده هم در لیگ برتر باشد، به شدت نیاز دارد پای مهاجمان تاثیرگذارش بار دیگر به گلزنی باز شود.

دیگر خبرها

  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز