Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:39:35 GMT

نمره قبولی فریدونکناری‌ها در طرح جدید محدودیت کرونایی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۵۲۶

نمره قبولی فریدونکناری‌ها در طرح جدید محدودیت کرونایی+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، طرح جدید محدودیت‌های کرونایی از شنبه یکم آذر ماه آغاز شد تا راهی موثرتر برای مبارزه با این ویروس منحوس و گامی جدی‌تر برای کاهش بستری‌های روزانه و مرگ و میر ناشی از این بیماری شروع شود.

شهر ساحلی و توریستی فریدونکنار با توجه به تعداد بستری‌ها در بیمارستان امام خمینی(ره) در دسته‌بندی سه گانه این طرح در گروه نارنجی قرار گرفت و محدودیت‌ها در آن به فعالیت اصناف گروه یک و دو و ممنوعیت فعالیت صنوف گروه‌های ۳ و ۴ منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته محدودیت‌ها برای گروه دو از ساعت ۱۸ عصر آغاز شده و منع تردد شبانه تا ساعت چهار صبح نیز در نظر گرفته شد که با حضور پلیس در سطح شهر اجرا می‌شود.

شهرستان فریدونکنار دارای سه ورودی اصلی است که از شرق با شهرستان بابلسر، از جنوب با آمل و از غرب با شهرستان محمودآباد همسایه است و به همین منظور پایگاه‌های ایست و بازرسی برای جلوگیری از ورود خودروهای پلاک غیربومی در این سه نقطه برپا شده است.

*تعطیلی گروه شغلی ۳ و ۴ در شهرستان فریدونکنار

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت فریدونکنار به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: از آغاز طرح ممنوعیت تردد و تعطیلی گروه شغلی ۳ و ۴ در شهرستان فریدونکنار با تشکیل قرارگاه ویژه نظارت بر بازار، مستقر در فرمانداری فریدونکنار تشکیل شد که با همکاری سایر دستگاه‌های  اجرایی، اتاق اصناف، بسیج، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و اداره صمت فعال است.

اسماعیل اسماعیلی در تشریح گزیده‌ای از عملکرد قرارگاه ویژه نظارت بر بازار فریدونکنار تعداد بازرسی از واحدهای صنفی را ۸۰ واحد برشمرد و افزود: تعداد تذکر به واحدها در ۱۰۰ مورد انجام شده است.

*پلمپ واحدهای صنفی، قهوه خانه‌ها، باشگاه ورزشی در ۲۰ واحد

وی با تاکید بر اینکه تعداد ۲۶ واحد مورد بازرسی ویژه از واحدهای خبازی قرار گرفتند که در این راستا یک واحد خبازی پلمپ، ۴ واحد کسر سهمیه و یک واحد هم به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشویق شده است، خاطرنشان کرد: تعداد پلمپ واحدهای صنفی، قهوه خانه‌ها، باشگاه ورزشی در ۲۰ واحد و تعداد تشکیل پرونده متشکله و ارسال به تعزیرات نیز ۳ فقره بوده است.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونکنار نیز با بیان اینکه طرح آمران سلامت توسط اعضای جوانان این جمعیت قبل از شروع محدودیت‌های ویژه جدید اجرا شده است، گفت: با برپایی چادر سلامت و حضور آمبولانس امدادی در سطح شهر نکات مربوط به لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به شهروندان گوشزد شده است. 

*برپایی ایستگاه‌های منع تردد خودروهای پلاک غیربومی

هادی شفیع زاده کناری با اشاره به اهدای ماسک رایگان به برخی شهروندان و بازاریان در فریدونکنارتوسط هلال احمر، ادامه داد: آمران جوان و داوطلب سلامت از جمعیت هلال احمر فریدونکنار در روستاهای بخش‌های مرکزی و دهفری حضور یافته و مردم را به زدن ماسک و رعایت پروتکل‌ها تشویق کردند.

وی همچنین از همکاری جمعیت هلال احمر در برپایی ایستگاه‌های منع تردد خودروهای پلاک غیربومی در فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: آمادگی همکاری برای سلامت مردم و سهولت در اجرای طرح‌های ویژه مبارزه با کروناویروس در هلال احمر فریدونکنار وجود دارد.

بخشدار دهفری فریدونکنار نیز با بیان اینکه از زمان شروع طرح جدید محدودیت های کرونایی تردد در محور آمل با مرکزیت بخش دهفری فریدونکنار به شدت کاهش یافته است، از استقرار و فعالیت ۲۴ ساعته ایستگاه ایست بازرسی و منع ورود خودروهای پلاک غیربومی به بخش دهفری فریدونکنار خبر داد.

محمدعلی رحمانزاده کناری با تاکید بر اینکه همکاری اصناف گروه های دو، سه و چهار در چهار روز نخست اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی مطلوب بوده است، بیان کرد: چند فروشگاه بزرگ موادغذایی در بخش دهفری با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

*بدرقه خودروهای غیر بومی با جریمه

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار نیز در گفت‌وگویی اظهار کرد: در روز نخست این طرح ۱۵ خودروی غیر بومی در فریدونکنار با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی بدرقه شدند و همچنین ۳ خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال یافتند.

سرهنگ هاشم‌پور درباره اعمال قانون خودروهای متخلف در روزهای دوم و سوم نیز افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته در اجرای طرح جدید فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان فریدونکنار، ۵۰ خودرو با پلاک غیربومی ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند و ۹ خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال یافتند.

به گزارش فارس: پایگاه‌هایی که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، بسیج و آتش نشانی در آن تلاش می‌شود از تردد خودروهای غیربومی در شهرستان ساحلی و توریستی فریدونکنار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/۳۱۴۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو فریدونکنار مرگ و میر محدودیت ها خودروهای پلاک غیربومی شهرستان فریدونکنار طرح جدید محدودیت محدودیت ها هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

کد خبر 6086218

دیگر خبرها

  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان به پایان رسید
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است