Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@15:26:30 GMT

خاطره کاپیتان سابق پرسپولیس از مارادونا

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۵۶۶

خاطره کاپیتان سابق پرسپولیس از مارادونا

حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس پس از شنیدن خبر درگذشت مارادونا خاطره ای از این اسطوره فوتبال آرژانتین نقل می کند این در حالی است که پس از اعلام خبر فوت دیگو مارادونا فوق‌ستاره دنیای فوتبال، شبکه‌های اجتماعی مملو از تصاویر او بود و بازیکنان و چهره‌های بزرگی در سراسر دنیا به این خبر تلخ واکنش نشان دادند و همچنان تصاویر و ویدئو بازی‌های مارادونا در حال وایرال شدن در شبکه‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ماهینی مدافع سابق تیم پرسپولیس که برای لیگ بیستم در جمع نارنجی‌پوشان سایپا حضور دارد و در جام جهانی 2014 برزیل نیز همراه کاروان ملی‌پوشان ایران بود، در توییتی جالب واکنشی متفاوت به فوت مارادونا داشت.

ماهینی خاطره خود از حضور دیگو مارادونا را در محل برگزاری دیدار دو تیم ایران و آرژانتین در جام جهانی 2014 را نقل کرده و گفته: دقیقه ده دوازده بازی با آرژانتین تو جام جهانی بود که یهو دیدیم کل استادیوم بازی رو ول کردن و برگشتن به سمت وی ای پی و شروع کردن به تعظیم کردن، مارادونا وارد وی ای پی شده بود. من خدای فوتبال رو اونجا دیدم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حسین ماهینی پرسپولیس مارادونا پرسپولیس مارادونا حسین ماهینی درگذشت مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخشش دوباره "لیونل مسی" در اینترمیامی (فیلم) بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم) عجیب ترین نتیجه تاریخ فوتبال جهان (فیلم)

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم)
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت