Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید میثم حسینی گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز شهر شیراز در اقدامی جهادی بسیجیان بقعه متبرکه سید نظام الدین محمود (ع) مشهور به شاهداعی الی الله نسبت به تهیه و توزیع ۱۰۰۰ عدد ماسک رایگان در میان شهروندان شیرازی اقدام کردند.

او افزود: این عمل خداپسندانه از محل نذورات بقعه متبرکه و کمک‌های خیرین صورت پذیرفته است که به صورت بسته‌بندی و کاملا بهداشتی در بلوار سیبویه شیراز توزیع و در اختیار سرنشینان خودرو‌های عبوری و شهروندان این منطقه از شهر شیراز قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز ضمن دعوت از علاقه‌مندان و بسیجیان برای شرکت در فعالیت‌های مردمی و امور خیریه در بقعه متبرکه شاهداعی الی الله شیراز، گفت: فراخوان ثبت‌نام در گروه جهادی بقعه متبرکه سیدنظام الدین محمود (ع) از سوی مرکز افق این آستان مقدس منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت نام‌نویسی به صورت حضوری به دفتر مرکز افق بقعه متبرکه شاهداعی الی الله مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۳۴۷۳۸۱۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه توزیع ماسک رایگان گروه جهادی بقعه متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس