Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@06:49:52 GMT

ماجرای نوجوانی که به پلیس پناه برد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۵۸۳



زمانی که پدرم را به جرم مالخری دستگیر کردند، قاضی دادگاه مرا هم به بهزیستی فرستاد اما نامادری ام چند روز بعد مرا از بهزیستی تحویل گرفت تا سر کار بروم و خرج و مخارج زندگی اش را تامین کنم چرا که .

به گزارش خراسان: زمانی که پدرم را به جرم مالخری دستگیر کردند، قاضی دادگاه مرا هم به بهزیستی فرستاد اما نامادری ام چند روز بعد مرا از بهزیستی تحویل گرفت تا سر کار بروم و خرج و مخارج زندگی اش را تامین کنم چرا که .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ها بخشی از اظهارات نوجوان 13ساله ای است که از خانه فرار کرده و به کلانتری پناه آورده بود. این پسر نوجوان در حالی که ادعا داشت نامادری اش به شدت او را کتک می زند، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: یک ساله بودم که پدر و مادرم از یکدیگر جدا شدند.

بعد از آن پدرم با زن دیگری ازدواج کرد و او سرپرستی مرا به عهده گرفت اما نامادری ام از همان دوران کودکی مرا کتک می زد و آزارم می داد چرا که خودش به دلیل بیماری های روحی و روانی داروهای اعصاب مصرف می کرد. او گاهی فرزندان خودش را نیز کتک می زد اما باز هم رفتارش را کنترل می کرد تا به آن ها آسیبی نرسد.

او حتی به درس خواندن من نیز حسادت می کرد و آن قدر به بهانه های مختلف برای تحصیلم مانع تراشی کرد که دیگر از درس و مدرسه فراری شدم و در نهایت ترک تحصیل کردم. از سوی دیگر نیز نمی توانستم درباره آزار و اذیت های نامادری ام چیزی به پدرم بگویم چرا که درگیری و دعوای آن ها شدت می گرفت، به همین دلیل شرایط سختی را در منزل تحمل می کردم تا جایی که برادر 9ساله ام به تقلید از مادرش به سوی من حمله ور می شد و من دستش را می گرفتم که به من سیلی نزند، او گریه می کرد و مادرش به سراغ من می آمد و کتکم می زد.

با وجود این پدربزرگ و مادربزرگم نیز به دلیل ترس از قلدری های پدرم جرئت نداشتند از من در منزلشان نگهداری کنند. خلاصه بعد از ترک تحصیل به عنوان شاگرد در کارگاه نجاری مشغول کار شدم و همه درآمدم را به پدر و نامادری ام می دادم. دو سال قبل، وقتی ماموران انتظامی پدرم را به جرم مالخری دستگیر کردند، قاضی دادگاه نیز با گزارش ماموران مرا به بهزیستی فرستاد اما یک هفته بعد نامادری ام مرا از بهزیستی تحویل گرفت تا سر کار بروم و مخارج زندگی او را تامین کنم.

بالاخره پدرم بعد از گذشت شش ماه از زندان آزاد شد و به دنبال کارگری رفت تا بار دیگر در دام سارقان گرفتار نشود اما اوضاع زندگی مان تفاوتی نکرد و من مجبور شدم به خاطر اذیت های نامادری ام از خانه فرار کنم ولی به منزل پدربزرگم نرفتم چون می دانستم پدرم به منزل آن ها می آید و آبروریزی می کند. دیگر چاره ای نداشتم جز آن که به پلیس پناه بیاورم. شایان ذکر است، به دستور سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) و هماهنگی مشاور کلانتری با معاون دادستان مشهد، نوجوان 13ساله به طور موقت تحویل بهزیستی شد و شکایت او از نامادری اش نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد

به گزارش گروه آنوزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا بصیرنیا دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه اظهار داشت: با توجه به فقدان ساختار فرابخشی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت ها و امور مربوط به دوره نوجوانی؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی در آبان ماه سال گذشته مصوب کرد که امور مربوط به دوره نوجوانی به وظایف شورای عالی جوانان الحاق و اضافه و در این راستا اساسنامه شورای عالی جوانان تکمیل شود.

وی افزود: لذا اساسنامه اصلاحی شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسه 472 شورای معین طرح و بررسی شد و در بخش اهداف، وظایف و ترکیب این شورا؛ برنامه ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت برای دوره نوجوانی نیز لحاظ شد. همچنین با توجه به ضرورت چابک سازی ساختار و به منظور تسهیل در فرایند تصمیم گیری و پیشبرد امور مهم در دوره نوجوانی و جوانی؛ ترکیب شورای عالی نوجوانان و جوانان با رویکرد کارآمدسازی و اثربخشی به سمت تعدیل و تغییر سوق داده شد و مقرر شد در ترکیب آن با توجه به ضرورت حاکمیت یک نگاه جامع و تخصصی نسبت به امور و مسائل مهم نوجوانان و جوانان؛ از حضور و مشارکت متخصصان حوزه های مختلف و دستگاهها ذی ربط حسب مورد نیز استفاده شود.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه 473 این شورا؛ به استقبال چشمگیر از آیین مذهبی اعتکاف و افزایش تعداد معتکفین به ویزه نوجوانان و جوانان نسبت به سنوات قبل اشاره شد و در ادامه اساسنامه ستاد مرکزی اعتکاف طرح و بررسی شد و به زودی به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد که امید است با تشکیل این ستاد؛ شرایط و بستر مناسب برای رشد و گسترش فرهنگ و آئین متعالی اعتکاف در سطح ملی و بین‌المللی فراهم آید.

بصیرنیا در خاتمه؛ ضمن ارائه گزارشی از سفر کاری اخیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت همراه به دو استان زنجان و قزوین؛ به تشریح رویکرد دبیرخانه شورای عالی عالی انقلاب فرهنگی در راستای اجرای مفاد سند تحول شورای عالی به منظور تقویت ارتباط فعال و دوسویه شورای عالی و جامعه نخبگانی و جبهه های مردمی و بهره گیری هر چه بیشتر از توانمندی های آنها پرداخت و چنین اقداماتی را موجب  بازشناسی شورای عالی انقلاب فرهنگی و تبیین بیشتر جایگاه و نقش ویژه و مؤثر آن در حوزه سیاست گذاری کلان در سطوح ملی و سیاست گذاری ناظر به حل مسائل و ایفای نقش قرارگاهی این شورا دانست. در جلسه مذکور همچنین از عوامل تهیه مجموعه تلویزیونی رستگاری نیز به عنوان یک حرکت ابتکاری و ارزشمند تقدیر به عمل آمد و اعضای حاضر ساخت چنین مجموعه هایی را موجب اعتلای فرهنگی و  تقویت معنویت گرایی در جامعه دانستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان