Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به آتش سوزی یک واحد مسکونی در خیابان نظام آباد اظهار کرد: پس از اعلام حادثه دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه یک خودرو حامل تجهیزات اکسیژن به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی گفت: پس از رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه آنها متوجه شدند که در یک منزل دو طبقه مسکونی به وسعت ۸۰ متر حجم زیادی از ضایعات خصوصاً البسه های قدیمی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد : حتی در راه پله و حیاط که با ورقه‌های شیروانی و ایرانیت پوشیده شده بود در طبقه دوم و بالکن ساختمان حجم زیادی از لباس های قدیمی و مندرس وجود داشته است. 

 ملکی با بیان اینکه گفته شد این خانه تولیدی بوده است، اظهار کرد : اما حجم زیادی از انواع وسایل خصوصاً ضایعات در جای جای این خانه مخصوصاً طبقه دوم وجود داشت و پس از رسیدن نیروهای امدادی آنها متوجه شدند که طبقه دوم ساختمان کاملاً شعله ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: خوشبختانه در زمان آتش سوزی کسی در منزل حضور نداشته و حجم دود بسیار غلیظی از تمام درب و پنجره ها به بیرون درز پیدا کرده بود اما آتش نشانان با همان وضعیت توانستند عملیات خود را آغاز کنند و آتش را تحت کنترل خود در بیاورند.

 وی با اشاره به میزان خسارت این آتش سوزی به ساختمان‌های اطراف گفت: خوشبختانه آتش به ساختمان های مجاور سرایت نکرده بود و مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و در ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه عملیات به پایان رسید. 

ملکی تصریح کرد : در گذشته هم مواردی داشتیم که در خانه‌ها ضایعات نگهداری می‌شد آتش سوزی رخ داده است و در این مکان ها حتی خطر جانی برای افراد هم وجود دارد تقاضا می‌کنم افراد مرتکب همچنین خطرهایی نشوند و ضایعات به خارج از واحد مسکونی منتقل شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خیابان نظام آباد جلال ملکی آتش سوزی صراط آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است

به گزارش خبرآنلاین، تصمیم به تخریب ساختمان مجاور مجموعه تئاتر سنگلج از دو جهت مورد انتقاد کارشناسان است.

دنیای اقتصاد نوشت: یکی ریسک بالای تخریب ساختمان کناری برای بنای ۶۰ساله سنگلج و دیگری، بی‌توجهی شهرداری به توافقات پیشین برای توسعه بنای سنگلج و الحاق ساختمان کناری به این مجموعه. تماشاخانه سنگلج یکی از بناهای قدیمی شهر تهران است که در تاریخ ۲ آذر ۱۳۸۸ به شماره ۲۷۴۶۹ در فهرست آثار ملی ثبت شد. طبق ضوابط و قوانین، برای بناهای ثبت‌شده باید حریم تعیین شود.

طبق قانون حریم در زمان ثبت تعیین می‌شود ولی اگر حریم در نظر گرفته نشود، پلاک چسبیده به ملک حق تخریب و ساخت‌وساز ندارد. اگر هم تخریب شود نباید مرتفع‌تر نسبت به ساختمان ثبت‌شده ساخته شود.

به‌رغم این محدودیت‌ها اما شهرداری درصدد ساخت یک بنای جدید به جای بنای کناری سنگلج است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899610

دیگر خبرها

  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی