Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: اسلام‌ستیزی ثمری جز افزایش گرایش مردم جهان به این دین مبین نخواهد داشت و تنفر نسبت به نظام‌های غربی و شرقی را باعث می‌شود. حسین مظفر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رفتار حماقت بار رییس جمهور فرانسه در اهانت به پیامبر اکرم (ص) گفت: فرانسه و کشور‌های اروپایی در گذشته دو فرهنگ را برای خود اصل تلقی کرده بودند که یکی لیبرال دموکراسی و دیگری کمونیستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: انقلاب اسلامی در مقابل این فرهنگ غرب تمدنی را پدید آورد و  اسلام حرف تازه‌ای دارد به طوری که توانست جایگاه خود را در بین مردم حق‌گرای جهان باز کند.    وی اظهار کرد: اسلام‌ستیزی ثمری جز افزایش گرایش مردم جهان به این دین مبین نخواهد داشت و تنفر نسبت به نظام‌های غربی و شرقی را باعث می‌شود.   مظفر گفت: فرانسه و رییس جمهور بی‌عقل آن هر چه که به طبل اسلام ستیزی و توهین به مقدسات اسلامی بکوبد در حقیقت خود را بیشتر مورد تنفر مسلمانان نسبت به فرهنگ آن کشور می‌کند و جایگاه خود را به زیر می‌کشد.   عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: رییس جمهور فرانسه بداند با اظهارنظرات ضد اسلامی که داشته است جزو منفورترین انسان‌ها می‌شود. بیشتر بخوانید: آیت‌الله مجتهدشبستری: فرانسه در عمل ثابت کرد پیرو آزادی بیان نیست انتهای پیام/ برچسب ها: مجمع تشخیص مصلحت نظام جهان اسلام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین مظفر مجمع تشخیص مصلحت نظام جهان اسلام مجمع تشخیص مصلحت اسلام ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ابتدا این تظاهرات که با دعوت گروه‌های مختلف مخالف نژاد پرستی، اسلام هراسی و نیز خانواده‌های کودکان قربانی خشونت پلیس فرانسه صورت گرفت با مخالفت دولت فرانسه و پلیس پاریس همراه شد، اما پس از شکایت برگزارکنندگان، دادگاه اداری پاریس حکم ممنوعیت آن را لغو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


برگزار کنندگان که همگی با پرچم‌ها و پلاکار‌های حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی حاضر شده بودند مسیر منطقه پاریس تا میدان جمهوری پاریس را طی می‌کنند.
در مسیر تظاهرات حمایت از مردم فلسطین و غزه صد‌ها نفر از فرانسویان آزادیخواه و مسلمانان مقیم فرانسه علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعار سردادند و اسرائیل را یک رژیم نژادپرست، اسلام ستیز و کودک کش معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • زنگ خطر سالمندی در ایران به صدا در آمد
  • مراسم ترحیم پرویز داوودی برگزار شد
  • برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟