Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت مرغ باید با توجه به حقوق تولید کننده و مصرف کننده تعیین شود. خالد جعفری امروز (5آذر) در بیستمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که با دستور کار تعیین قیمت مرغ برگزار شد، بر ضرورت عرضه مرغ از سوی مرغداری ها تاکید و اظهار کرد: عدم عرضه مرغ به ضرر تولیدکنندگان است. 

وی یادآور شد: مرغ کالایی است که قیمت آن در استان های مختلف نباید خیلی تفاوت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفری همچنین بیان کرد: ۱۲ استان کشور مصرف کننده مرغ تولیدی در کردستان هستند لذا سیاست ما جلوگیری از خروج مرغ از استان نیست اما موقتاً چنین تصمیمی اتخاذ شده است. 

معاون اقتصادی استاندار در ادامه ضمن تقدیر از همراهی مرغداران استان در دوره های قبل، از آنان خواست در عرضه و تعیین قیمت مرغ با این کارگروه همکاری کنند. 

شایان ذکر است، مدیرکل تعزیرات استان در این جلسه اظهار داشت: اگر مرغداری ها مرغ را با قیمت مصوب عرضه نکنند و از کشتار جلوگیری کنند، به عنوان احتکار با آنها برخورد خواهند کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قیمت مرغ کردستان احتکار تنظیم بازار کردستان احتکار قیمت مرغ قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟

به گزارش خبرآنلاین ،محمد مختاریانی، عضو هیات مدیره سندیکای کنسرو ایران مباحث مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت تن ماهی را رد کرد و گفت: افزایش قیمت تن ماهی فعلا مطرح نیست و بحث یا مذاکره ای هم درباره آن صورت نگرفته است.

اقتصادآنلاین در خبری نوشت:وی با اشاره به اینکه کمبودی در تامین و عرضه تن ماهی در کشور وجود ندارد، افزود: تولید و عرضه این محصول به اندازه کافی انجام و نیاز کشور به صورت کامل تامین می شود.

مختاریانی در خصوص اینکه اخیرا شاهد افزایش تولید و عرضه تن مرغ در فروشگاه ها هستیم و برخی عنوان می کنند که دلیل این امر گرانی و کمبود ماهی تن در کشور است، توضیح داد که تولید و فروش تن مرغ براساس نیاز سنجی و ذائقه مشتریان و مباحثی از این قبیل انجام می شود کمااینکه در گذشته نیز این کالا در کشور تولید می شده است و تولید آن ربطی به تن ماهی و ماجرای تولید آن ندارد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895524

دیگر خبرها

  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد (+جزئیات)
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • عرضه پساب به صنایع سالانه ۳۵۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی