Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:57:41 GMT

مراسم عجیب روز نبرد با مدفوع گاوها!

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۷۵۳

مراسم عجیب روز نبرد با مدفوع گاوها!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم و آیین‌های عجیبی که در کشور هند رایج است موجب شده تا برخی این کشور را «سرزمین عجایب» بدانند، مانند «نبرد با مدفوع گاو‌ها»! امسال نیز روز «نبرد با پِهِن گاو‌ها» در روستای «گوماتاپورا» واقع در مرز دو ایالت کارناتاکا و تامیل نادو هند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم امسال نیز پس از جمع آوری مدفوع‌ها از خانه‌های صاحبان گاوها در این روستا و گردآوری آن در محوطه معبد محلی انجام شد. افراد محلی کوهی از مدفوع گاو را که با گل همیشه بهار تزئین شده بود با تراکتور به این معبد منتقل کردند.

بیشتر بخوانید

مراسم خرافی برای بچه دار شدن زنان نازا!

پس از انجام مراسم اولیه دعای برکت در محوطه باز معبد توسط کشیشان محلی، این نبرد میان افراد محلی آغاز شد. در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است افراد محلی که پیراهن خود را از تن خارج کرده اند در حال نبردی شدید دیده می‌شوند. این تصاویر اهالی محلی را در حالی که مدفوع های گاو را به سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند نشان می‌دهد. برای افراد جوانی که در این مراسم شرکت می‌کنند این نبرد هم نوعی سرگرمی است و هم به اعتقاد آن‌ها دارای مزایای سلامتی.

بنا به باور افراد محلی، لمس این مدفوع حیوانی متبرک شده نه تنها می‌تواند آن‌ها را از بیماری مصون بدارد بلکه بیماری احتمالی آن‌ها را نیز درمان می‌کند. بنا به اعتقاد آن‌ها این نبرد شانسی بزرگ برای سلامت جسمانی به ویژه در شرایط شیوع ویروس مرگبار کرونا در جهان به حساب می‌آید.

گفتنی است؛ ساکنان این روستا معتقدند که یکی از خدایان آن‌ها با نام «بیرِشوارا اِسوامی» در مدفوع گاو متولد شده است. در ادامه می‌توانید ویدئویی از این مراسم عجیب را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم عجیب عجایب هند مراسم عجیب افراد محلی مدفوع گاو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله گاو به حاضرین در مراسم «هزار دف» کردستان

در مراسم هزار دف کردستان که در روستای پالنگان این استان برگزار شد، یک گاو به جمعیت حاضر در مراسم حمله ور می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش «زی‌سان» دومین دوره جشنواره موسیقی کهنِ کردستان «هزار دف» با اجرای گروه‌های دف‌نوازی از شهر‌های مختلف کشور و با حمایت ستاد برگزاری مراسم هزار دفِ پالنگان ـ شهرستان کامیاران در استان کردستان برگزار شد.

آیین هزار دف، یکی از زیباترین آداب و رسوم روستای تاریخی و گردشگری پالنگانِ کامیاران است که هر ساله با حضور گردشگرانی از داخل و خارج از کشور در استان کردستان برگزار می‌شود. منظره تاریخی روستا و بافت پلکانی آن، «پالنگان» را به یکی از مقاصد گردشگری میراث جهانی هورامان تبدیل کرده است.

tags # کردستان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • اگر یبوست دارید این ماده مغذی را بیشتر مصرف کنید
  • ریشه‌کن شدن یبوست با این ماده غذایی | دلایل یبوست را بشناسید
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت + عکس
  • (ویدئو) حمله گاو به حاضرین در مراسم «هزار دف» کردستان
  • (عکس) قند سابیدن آذین، خواهر آزاده نامداری بر سر خواهر عروسش در مراسم عقدش