Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@22:42:15 GMT

مظنه رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان+جدول

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۸۱۹

مظنه رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان+جدول

برای رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان باتوجه به متراژ، امکانات و موقعیت دسترسی باید هزینه‌های متفاوتی پرداخت که در جدول زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است.      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت مسکن رهن مسکن ستارخان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما هفت میلیارد تومان است، در ادامه به بررسی آپارتمان‌هایی می‌پردازیم که با این سرمایه می‌توانید خریداری کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک واحد آپارتمان ۹۵ متری دو خواب، ساخت سال ۱۳۹۸ در محله دریاچه شهدای خلیج فارس هفت میلیارد تومان ارزش دارد.

با سرمایه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد ۶۹ متری در تهرانپارس شوید. این آپارتمان دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۸ سال دارد.

آپارتمان دیگری در محله پیروزی تهران با زیربنای ۹۲ متر و دو اتاق خواب، در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله افسریه تهران قیمت یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری با دو اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

یک خانه ۷۳ متری در کوی فردوس در حالی ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

با سرمایه هفت میلیارد تومانی می‌توانید در محله سازمان برنامه صاحب‌خانه شوید. این آپارتمان ۷ میلیارد تومانی، ۷۵ متر، دو خوابه و ساخت سال ۱۳۸۷ است.

یک واحد آپارتمان ۷۶ متری در محله بهار تهران با ۸ سال سن و دو اتاق خواب به قیمت ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!