Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلف ارکان حقوقی این فدراسیون توضیح داد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره قانون اینکه مدیران فدراسیون که پرونده باز دارند، نمی‌توانند در انتخابات آتی شرکت کنند، بیان کرد: فدراسیون فوتبال هیچ ردیف بودجه‌ای در دولت یا وزارت ورزش و هیچ کجا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در فدراسیون و در بحث اساسنامه جدید بحث بازنشستگی مطرح نیست و فیفا نظرش این است که فدراسیون فوتبال نهاد خصوصی و غیردولتی است و وقتی غیر دولتی باشد قوانین بازنشستگی در فدراسیون فوتبال حاکم نیست.

فغانپور در پایان در خصوص تعلیق احتمالی فدراسیون فوتبال گفت: فیفا اگر متوجه اتفاقات اخیر شود، زیرا بحث یک قرارداد در میان بوده و آن (قرارداد مارک ویلموتس) و مربوط به ماجرای قضایی فدراسیون، فیفا و CAS است اگر چنین چیزی به فیفا گزارش شود، فوتبال ایران قطعا تعلیق می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال وزارت ورزش فیفا انتخابات فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کیومرث هاشمی پس از نشست مشترکی که با روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی داشت، اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیافتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور داریم برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

هاشمی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با رئیس جمهور و مقام معظم رهبری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهور، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این افراد نمایندگان قهرمانان هستند و آنها مشکلات خود را مطرح کردند و خودمان هم نسبت به برخی از آنها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی فراهم کنیم که قهرمانان با بهترین شرایط ممکن، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک مدیران با قهرمانان کمک کند و این ارتباطات می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: اقدامات خوبی برای تسهیلات ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد، اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا یک چارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون ۶ ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارت‌خانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان ۳۴ هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

هاشمی در پایان گفت: یکی از کار‌های نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون بر عهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه است. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها مبارک سهام‌داران باشد و سهام‌داران دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده