Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان پهلوان ، ستاره پرسپولیس ، امروز در بازی پرسپولیس و نفت در برابر مجتبی حسینی ، سرمربی پیشین خود در تیم ذوب آهن قرار می گیرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احسان پهلوان، مرد خلاق میانه میدان پرسپولیس، در دوران حضورش در ذوب‌آهن در کنار مجتبی حسینی حضور داشت تا رویارویی‌اش با سرمربی حریف امروز پرسپولیس، تقابل با یکی از مربیان قبلی‌اش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در مقطعی در ذوب آهن دستیار یحیی گل محمدی بود و با جدایی یحیی از این تیم اصفهانی در مقطعی به عنوان سرمربی این تیم فعالیت می کرد.

او اکنون در جدال هفته سوم در مسجدسلیمان برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت و این در حالی‌ است که در سابقه تقابل با پرسپولیس آمار سه بازی بدون شکست را در کارنامه دارد. نکته جالب توجه اینکه سرمربی حال حاضر نفت مسجدسلیمان طی دو بازی با پرسپولیس روی نیمکت ذوب‌آهن، با گل احسان پهلوان، هافبک حال حاضر سرخ‌پوشان به نتیجه مقابل این تیم دست یافته و در دیگر بازی نیز با تساوی پرگل ۳-۳ به کار پایان داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجتبی حسینی پرسپولیس احسان پهلوان اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مجتبی حسینی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان

علیرضا بیرانوند که مدتی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست، دست خود را گچ گرفته بود، حالا با بهبود شرایطش، گچ دست خود را باز کرد تا به تمرینات پرسپولیس بازگردد.

حالا با تشخیص پزشکان، بیرانوند باید چند روزی اختصاصی تمرین کند تا شرایط بازی پیدا کند. هنوز معلوم نیست او می‌تواند تیمش را در دیدار برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق