Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: مجید تخت‌روانچی روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که با موضوع سوریه برگزار شد، گفت: نیرو‌های آمریکایی با تداوم اشغال خاک سوریه مشغول غارت نفت و ثروت این کشور هستند.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد افزود: برخی کشور‌ها با تحمیل تحریم‌های یکجانبه علیه مردم سوریه، ممانعت از تلاش‌های بین‌المللی برای بازگشت پناهندگان و آوارگان سوری و نیز کارشکنی در فرآیند سیاسی، در پی طولانی‌تر کردن بحران سوریه و تحمیل ارائه خود بر مردم آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حالیکه مردم سوریه به شدت تحت فشار‌های ناشی از درگیری و گسترش کرونا در این کشور قرار دارند، اعمال تحریم‌های یکجانبه آمریکا موجب افزایش رنج سوری‌ها می‌شود و ما آن را با قدرت محکوم می‌کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: تخت روانچی آمریکا غارت نفت سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان در واکنش به گزارش سالانه وزارت خارجه امریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در افغانستان گفت مردم افغانستان مسلمان هستند و حقوق‌شان براساس شریعت تأمین می‌شود.

مجاهد گفت آنچه در امریکا و سایر کشورهای غربی، فرهنگ و حقوق بشر تعریف شده است با افغانستان فرق می‌کند و غربی‌ها نباید فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل کنند.

این در حالی است که وزارت خارجه امریکا در گزارش سالانه خود که روز گذشته منتشر شده است ادعا کرد در سال گذشته میلادی به نقض حقوق بشر، از جمله مجازات بدنی افراد متهم به رفتارهای غیراخلاقی در افغانستان ادامه داده‌اند.

بر بنیاد ادعاهای مطرح‌شده در گزارش وزارت خارجه آمریکا، طالبان فرمان‌هایی را صادر کرده‌ که با قوانین افغانستان و تعهدات این کشور در کنوانسیون‌های بین‌المللی مغایرت دارد.

همچنین وزارت خارجه امریکا در گزارش سالانه خود بار دیگر تاکید کرده است که این کشور طالبان را به‌ رسمیت نخواهد شناخت.

گفتنی است گزارش سالانه آمریکا در حالی درباره نقض حقوق بشر در جهان صادر می شود که آمریکا در صدر ناقضین حقوق بشر قرار دارد و با راه اندازی جنگ ها، کشتار ها و استعمار های بی شمار در صدر این لیست قرار دارد. باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • اسرائیل چند سفیر را احضار کرد
  • خشم تل آویو از کشورهایی که خواستار عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد شدند