Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از یک دستگاه خودرو لوازم جانبی و آرایشی کشف و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

صالحی افزود: شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج، متهم را ضمن ضبط کالاهای مکشوفه و خودرو به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه با اعتراض متهم، پرونده در شعبه تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد گفت: جریمه نقدی متهم چهارده میلیارد و هفتصد و هشتاد میلیون ریال، ضبط کالا و مصادره خودرو تعیین شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا تعزیزات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: پرونده حمل ۳۷ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.


محدثی نژاد افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت حدود ۳ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرد.


وی گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت حدود ۱.۵ میلیارد تومان برای خودروی حامل سوخت قاچاق صادر و در مجموع متهم را به پرداخت حدود ۴.۵ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: این محموله‌ی سوخت قاچاق را مأموران نیروی انتظامی در محور بیرجند - زاهدان از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • قاچاقچی سوخت ۴.۵ میلیارد جریمه شد
  • جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر