Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش همشهری، یکشنبه گذشته ساکنان روستای بیدزرد شیراز با آتش‌نشانی تماس گرفتند و خبر از آتش‌سوزی در یکی از خانه‌های روستا دادند. پس از اطفای حریق مشخص شد که 5عضو یک خانواده که در این خانه ساکن بودند دچار سوختگی شده‌اند.

یکی از آنها که پسربچه‌ای 9ساله بود در همان لحظه حادثه جانش را از دست داده بود و بقیه که شامل پدر و مادر و فرزند یکساله خانواده بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌سوزی در خانه مردی قصاب رخ داده بود که طبق گفته شاهدان و اهالی روستا، از مدتی قبل دچار مشکلات مالی فراوان شده بود.

روز حادثه، یکی از طلبکاران این مرد که به او گوسفند فروخته بود برای گرفتن طلبش به مقابل خانه او رفته بود. اما بین آنها درگیری رخ داده و در این میان مرد قصاب برای ترساندن طلبکار اقدام به پاشیدن بنزین و آتش زدن خود و خانواده‌اش کرده بود که به‌دلیل روشن بودن بخاری، خانه دچار آتش‌سوزی و انفجار شده بود.

همین آتش‌سوزی و انفجار باعث شد که پسر 9ساله مرد قصاب در دم جانش را از دست بدهد و بقیه اعضای خانواده‌اش نیز دچار سوختگی شوند.

براساس این گزارش، درحالی‌که تلاش پزشکان برای نجات مصدومان این حادثه ادامه داشت، کودک یکساله مرد قصاب نیز بر اثر شدت سوختگی جانش را از دست داد تا قربانیان این حادثه دردناک به 2نفر برسند.
 

کد خبر 567997 برچسب‌ها حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیرو‌ها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

به گزارش مهر، وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کار‌های رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند