Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه تلویزیونی "گشت ویژه" جای سریال "گاو صندوق" و "وارش" احمد کاوری از روز جمعه ۷ آذرماه جای مجموعه "کیمیا" را می‌گیرد به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مخاطبان این روز‌ها استقبال قابل توجهی از نوستالژی‌های تلویزیون دارند، جمعه ۷ آذر و یکشنبه ۹ آذر دو سریال به پایان می‌رسند و جای خودشان را به نوستالژی‌های دیگر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی سریال "کیمیا" جواد افشار و دیگری "گاو صندوق" مازیار میری است که روز‌های آخر پخش را در شبکه آی‌فیلم می‌گذرانند.

"گشت ویژه" به دنبال "گاو صندوق" فرهاد اصلانی

سریال پلیسی «گشت ویژه» از روز یکشنبه ۹ آذرماه جایگزین سریال «گاوصندوق» در جدول پخش آی‌فیلم می‌شود. این سریال درباره ماجرا‌های یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده‌های پلیسی، به رویارویی و حل‌و‌فصل آن‌ها می‌پردازند.

این سریال اپیزودیک درباره ماجرا‌های یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده‌های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آن‌ها می‌پردازند. کاراکتر‌های سریال شامل چند جوان است که به‌عنوان نیرو‌های گشت انتظامی فعالیت می‌کنند و درسطح شهر با یک اتفاق روبه‌رو می‌شوند و آن را پیگیری می‌کنند. در هر قسمت از داستان اتفاق و حادثه‌ای رخ می‌دهد که این سه نفر را درگیر می‌کند و این گشت نیز براساس ماموریت خاص خود وقایع سطح شهر را کنترل می‌کنند.

حمیدگودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی، محمود پاک‌نیت، امیرکاظمی، داریوش اسدزاده، سوگل طهماسبی، آزیتا لاچینی، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی و طوفان مهردادیان در «گشت ویژه» ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «گشت ویژه» از یکشنبه ۹ آذر، هر روز ساعت ۱۶ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۸ صبح روز بعد بازپخش خواهد شد.

"وارش" جانشین "کیمیا"

مجموعه تلویزیونی «کیمیا» روز جمعه ۷ آذرماه به پایان می‌رسد و سریال «وارش» از شنبه جایگزین آن می‌شود. «وارش» سریالی تاریخی-درام-عاشقانه ایرانی به کارگردانی احمد کاوری است که اولین بار در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شد.

ماجرای این سریال که اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست بوده، از این قرار است: یارمحمد برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می‌رود تا شغل ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی‌داند ماهیگیریِ آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است، به دریا می‌زند و مقابل تراب می‌ایستد. وارش بیوه جواد که سال‌ها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاوری یارمحمد دل به او می‌بندد و به تراب جواب رد می‌دهد. تراب نقشه‌ای می‌چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقی که هیچ‌کس انتظارش را نمی‌کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم‌ها را به هم پیوند می‌زند.

علیرضا کمالی، الهام طهوری، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگ چاپ و ... در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال قرار است هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم برود و تکرار آن نیز در ساعات ۶ صبح و ۱۴ روز بعد پخش می‌شود. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی تلویزیون سریال گشت ویژه آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جایگزین سراتو به بازار آمد!

خودرو Kia K۴، ۲۰۲۵ در تیپ‌های متنوع، طراحی شیک و موتور توانمند برای جایگزینی با سراتو رونمایی شد.

به گزارش زومیت، کیا هفته‌ی گذشته خودرو مورد انتظار K۴ را به‌صورت اولیه به نمایش گذاشت و حالا شاهد رونمایی کامل آن هستیم. خودرو سدان K۴، ۲۰۲۵ که برای جایگزینی با سراتو رونمایی شده است، قبل از پایان امسال روانه‌ی بازار ایالات متحده خواهد شد.

کیا قصد دارد خودرو K۴ را در دو نسخه با پیشرانه‌ی متفاوت روانه‌ی بازار کند. نسخه‌ی پایه به موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار و گشتاور ۱۷۹ نیوتن‌متر مجهز است و از گیربکس CVT (سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته) استفاده می‌کند.

نسخه‌ی دوم خودرو کیا K۴ به موتور توربوشارژ ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر مجهز است که ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و از گیربکس اتوماتیک هشت سرعته بهره می‌گیرد.

در نسخه‌ی دوم، شاهد استفاده از پدل شیفتر (دنده‌ی پشت فرمان) هستیم. کیا در آینده تیپ GT خودرو جدیدش را نیز روانه‌ی بازار می‌کند که فعلا مشخصاتش را نمی‌دانیم. مدل پیشین سری GT دارای قدرت ۲۰۱ اسب‌بخار بود.

چهارمین سدان کامپکت کیا ابعاد بزرگ‌تری نسبت‌به نسل قبل دارد. به گفته‌ی کیا، K۴، ۲۰۲۵ با طول ۴٫۷ متر و پهنای ۱٫۸ متر بزرگ‌ترین سدان کامپکت در رده‌ی خودش محسوب می‌شود.

افزایش طول و پهنای خودرو باعث می‌شود K۴ درمقایسه‌با سراتو دارای ۹۷ سانتی‌متر فضای اضافی برای پای سرنشینان عقب و همچنین ۹۵ سانتی‌متر فاصله‌ی اضافه برای سرِ سرنشینان عقب تا سقف باشد. فضای صندوق عقب ۴۱۳ لیتر است.

کیا می‌خواهد خودرو K۴ را در پنج تیپ LX و LXS و EX و GT-Line و GT-Line Turbo روانه‌ی بازار کند.

در کابین خودرو شاهد نمایشگر ۳۰ اینچ هستیم که داشبورد را به سلطه‌ی خودش درآورده است و از سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. این خودرو همچون خودرو‌های تسلا به‌روزرسانی نرم‌افزاری آنلاین دریافت خواهد کرد.

کابین خودرو کیا K۴ در تیپ‌های LX و LSX و EX به رنگ زیبای خاکستری مزین شده است، درحالی‌که تیپ GT-Line از رنگ عقیق و مشکی استفاده می‌کند (خریداران می‌توانند کابین تیپ EX را با رنگ سبز هم سفارش دهند).

تیپ GT-Line به صندلی جلو با سیستم حرارتی مجهز است و خریدار درصورت تمایل می‌تواند سیستم تهویه‌ی مطبوع صندلی و سیستم حافظه‌ی صندلی را به‌عنوان آپشن به خودرویش اضافه کند.

خودرو سدان K۴ از سبک طراحی فست‌بک استفاده می‌کند که کیا آن را Opposites United می‌نامد. این خودرو چراغ‌های LED هیجان‌انگیزی در بخش جلویی دارد و چراغ‌های پشتی‌اش از EV۹ الهام گرفته شده‌اند. کیا دستگیره‌های در عقب را در ستون C پنهان کرده است.

کیا سیستم‌های ایمنی پرتعدادی را در خودرو K۴ قرار داده است. کیسه‌های هوای عقبی در همه‌ی تیپ‌ها دیده می‌شوند و خودرو دارای سیستم جلوگیری از تصادف در ترافیک و ویژگی‌های مشابه است.

قیمت خودرو جدید K۴، ۲۰۲۵ در تیپ پایه هنوز مشخص نیست. قیمت پایه‌ی کیا فورته ۲۰۲۴ از ۱۹٬۹۹۰ دلار شروع می‌شد و انتظار داریم K۴ چند هزار دلار گران‌تر باشد. در حال حاضر قیمت خودرو کیا K۵ از ۲۶٬۷۴۵ دلار شروع می‌شود. جدیدترین خودرو کیا در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی جدید کیمیا علیزاده مشخص شد
  • (عکس) جایگزین سراتو به بازار آمد!
  • آلمان نه؛ مقصد جدید کیمیا علیزاده مشخص شد
  • کیمیا علیزاده به تیم ملی تکواندو بلغارستان پیوست
  • «اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد
  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • درختان زیتون در جبالبارز جایگزین درختان جنگلی می شوند
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • همکاری اپل با بایدو/ هوش مصنوعی چینی جایگزین گوگل می‌شود