Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@08:47:17 GMT

دستگیری ۸ مداح درکهگیلویه وبویراحمد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۹۶۷۱

دستگیری ۸ مداح درکهگیلویه وبویراحمد

سرهنگ "سیدعبدالعلی عبدی پور با بیان اینکه در این مدت دو مراسم با هماهنگی دستگاه قضایی تعطیل کرده ایم، تصریح کرد: ۸ نفر مداح، مرثیه خوان و نوازنده نی نیز که در مراسم عزا و تشییع جنازه برنامه داشتند در سطح استان دستگیر شدند. ناطقان: سرهنگ "سیدعبدالعلی عبدی پور" در عصر روز چهارشنبه پنجم آذر ماه در یکصد و سومین نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان اظهار کرد: از آغاز مجدد اعمال محدودیت‌های کرونایی طی چهار روز اخیر جهت پیشگیری از کرونا ۷۵ واحد متخلف پلمب و ۸۱۸ خودرو تذکر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با بیان اینکه در این مدت دو مراسم با هماهنگی دستگاه قضایی تعطیل کرده ایم، تصریح کرد: ۸ نفر مداح، مرثیه خوان و نوازنده نی نیز که در مراسم عزا و تشییع جنازه برنامه داشتند در سطح استان دستگیر شدند.

عبدی‌پور افزود: طی چهار روز اخیر هفت هزار و ۳۴۱ مورد به رانندگان از سوی پلیس راه و راهور تذکر داده شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک هزار و ۸۳ دستگاه خودرو نیز برگشت داده شدند و از ورود آنها به شهرهای قرمز جلوگیری شده است.

وی همچنین از جریمه ۲۰۰هزار تومانی ۴۱۵خودرو در طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح و خودروهای شرکت کننده در مراسم تشییع جنازه طی این مدت خبر داد.

عبدی پور افزود: همچنین در این مدت ۱۰۲ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۳۶ دستگاه خودرو جریمه یک میلیون تومانی شدند.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: از یکم تا چهارم آذرماه سال جاری ۲۱۶هزار و ۹۹۷ خودرو در سطح استان تردد داشتند که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۴۳۲هزار ۸۳۰ خودرو بوده بنابراین ۲۱۵هزار ۸۴۲ تردد معادل ۵۰ درصد در سطح استان کاهش داشته ایم.

وی عنوان کرد: خوردوهایی که در آرامستان‌ها و اطراف آن جهت شرکت در تشییع جنازه حضور پیدا کنند توسط پلیس جریمه و اعمال قانون می شوند.
منبع: تابناک برچسب ها: دستگیری ، ناطقان ، مداح ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری ناطقان مداح کرونا سطح استان تشییع جنازه عبدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند جعل اسناد و مدارک در پوشش یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال مقادیر زیادی اسناد و مدارک جعلی به مرکز کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته ماموران ایستگاه بازرسی شهیدزنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی اتوبوس مذکور شده و پس از توقف آن، دو فرد جاعل را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سردار حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قطعه گواهینامه رانندگی، دو جلد شناسنامه، یک قطعه کارت پایان خدمت، دو قطعه کارت اشتغال و شناسایی اتباع خارجه، دو قطعه کارت ملی و کارت خودرو، سه برگ سبز مالکیت خودرو، پنج برگ گواهینامه پایان دوران تحصیلات دانشگاهی، پیش دانشگاهی و متوسطه که همگی جعلی بودند به همراه یک قبضه کلت و دو تیغه خشاب کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ۲۰۰ قطعه اسکناس جعلی ۵۰ هزار تومانی، ۶۹ قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار تومانی و یک قطعه اسکناس جعلی ۲۰۰ هزار تومانی جمعاً به مبلغ ۱۷۱ میلیون ریال کشف شد.

وی یادآور شد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و دو متهم دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری یک باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک
  • دستگیری یک قاچاقچی با ۷۰کیلو مواد مخدر