Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی استان تهران اظهار داشت: آسمان تهران از امروز پنج شنبه ششم آذرماه به تناوب بارانی خواهد شد.

جلالی افزود: سیستمی با بارش‌های رگباری و زودگذر در دوسوم جنوبی و بارش‌های متناوب در نوار شمالی استان، پیش از ظهر امروز شروع به فعالیت می‌کند و حجم بارش به جز نوار شمالی و شمال غرب استان در بقیه مناطق چندان چشمگیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمرکز و هسته‌ی بارشی بر روی شمیرانات می‌باشد گفت: ریزش تگرگ در نقاط مستعد و بارش برف در ارتفاعات و برفاب و برف در نوار شمالی استان طی امروز تا بامداد جمعه محتمل است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: برف و کولاک و مه غلیظ، کندی در عبور و مرور جاده‌ای، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی را در ارتفاعات و نوار شمالی استان طی امروز تا بامداد جمعه خواهیم داشت و این سیستم سحرگاه جمعه هفتم آذر آسمان استان تهران را ترک می‌کند.

جلالی در خصوص وضعیت هوای تهران طی پنجشنبه ششم آذر عنوان داشت: آسمان استان امروز ابری، بعضی از ساعات بارش باران، ارتفاعات برفاب و برفی خواهد بود و حداکثر دما ۸ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۵ درجه سانتی گراد خواهد بود.

کد خبر 5080950

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی جلالی اداره كل هواشناسي استان تهران بارش برف ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه بارش باران گرگان کمک مومنانه بوشهر بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج استان تهران نوار شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) در استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی، برخی مناطق فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق تگرگ پیش‌بینی شده است.

بیشترین بارش‌های امروز برای استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد است.

فردا پنجشنبه (۳۰ فروردین) در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب، جمعه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و البرز مرکزی، شنبه و یکشنبه آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس شمالی و مرکزی بارش روی می‌دهد.

امروز شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز، دریای عمان مواج و طوفانی و جمعه شرق دریای عمان مواج است.

کد خبر 6080549 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش های رگباری در راه است/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان