Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:45:04 GMT

۳۷ واحد صنفی متخلف در شهر اردبیل پلمب شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۹۷۲۴

۳۷ واحد صنفی متخلف در شهر اردبیل پلمب شد

به گزارش ایرنا، مسعود امامی یگانه روز پنجشنبه در جلسه کمیته پایش و نظارت قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا شهرستان اردبیل افزود: همکاری اکثر اصناف، بازاریان، کسبه و اقشار مختلف مردم در اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی بسیار خوب بوده و قابل قدردانی است.

وی اضافه کرد: ۱۵۰ اکیپ نظارتی و بازرسی در شهر اردبیل فعال هستند و  در مدت اجرای طرح در این شهر  پنج هزار و ۲۰۸مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل اضافه کرد:  در این مدت یک هزار و ۳۸۴ مورد تذکر و۵۷۳ مورد اخطار به اصنافی که به اجرای طرح تمکین نکرده ارائه شده و همچنین ۳۷ واحد به دلیل عدم تمکین به اجرای طرح پلمب شدند.

او  اردبیل با اشاره به اعمال قانون برای ۱۷۴ راننده خودرو برون شهری و ۱۵۶ مورد راننده درون شهری در قالب محدویت‌های کرونایی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم در شهر اردبیل بالای ۹۰ درصد بوده است.

امامی یگانه از اجرای طرح شهید سلیمانی باهمکاری سپاه، بسیج، مرکز بهداشت شهرستان و سایر دستگاه‌های متولی در شهر اردبیل برای شناسایی افراد مبتلا، قرنطینه و رصد بیماران در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: این طرح به صورت محله محور و خانه به خانه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی ۲ نقاهتگاه در شهرستان اردبیل در حال راه اندازی است.

ای گفت: در کنار اجرای طرح‌ها و محدویت‌های کرونایی قطع زنجیره ویروس کرونا نیازمند رعایت دستور العمل‌های بهداشتی توسط تک تک مردم است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت اخبار کنکور شهر اردبیل اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد