Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:35:55 GMT

کشف انبار احتکار شده نگهداری کالا در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۹۷۴۵

کشف انبار احتکار شده نگهداری کالا در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از کشف انبار احتکار شده نگهداری کالا در بندرعباس خبر داد.

 عبدالرضا پیروی منش روز گذشته(۵ آذرماه) در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بازرسان این سازمان در پی وصول گزارش با موضوع احتکار کالا در انباری واقع در شهرستان بندرعباس که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته با همکاری کارشناسان مربوطه از انبار احتکار شده کالاهای شامل جو بلفورد، لوبیا قرمز، نخود، لپه و لوبیا چشم بلبلی، پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال تشکیل دادند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تصریح کرد: کارشناسان پس از بررسی های به عمل آمده از احراز احتکار، پرونده احتکار تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس

سردار رونده مشاور و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای جهبه مقاومت گرامیداشت شهدای کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهدای مدافع حرم هرمزگان گفت: در عملیات وعده صادق، دنیا با گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران آشنا شد.

وی افزود: این عملیات ثابت کرد که توانمندی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی گذشته است و به مرحله توازن رسیده است.

سردار رونده گفت: در این عملیات از کمک‌های نیروی جان بر کف ارتش استفاده شد.

سرهنگ پاسدار ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم گفت: این یادواره برای ایجاد انسجام و همدلی مردم برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است