Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد با تقدیر وتشکر از مردم بویژه اصناف برای همراهی در تشدید محدودیت‌های کرونایی گفت: اکنون پنج روز از شروع طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی در استان یزد می‌گذرد و کاهش آمار امروز مربوط به اعمال محدودیت‌های کرونایی از سه هفته آخر آبان ماه است که باهمکاری خوب مردم، اصناف و دستگاه‌های نظارتی فعال در طرح به آن رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ۱۳ روز پیش که پیک آمار بستری‌ها و رسیدن آمار به ۱۲۰۰ نفر را در استان یزد شاهد بودیم با اجرای محدودیت‌ها اکنون به آمار کاهش ۳۰ درصدی مبتلایان و بستری‌ها رسیدیم.

استاندار خاطر نشان کرد: باهمکاری خوب مردم و اصناف و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک در جامعه از ۵۰ درصد به ۸۰ درصد رسیده که این نیز بسیار خوب است.

طالبی، ابراز امیداواری کرد: با تداوم اجرای طرح تشدید محدودیت‌ها بتوانیم بیماری را در استان یزد، مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی شیوع کرونا محدودیت های کرونایی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تاثیر کریپتو بر بازار جهانی طلا/ قیمت طلا کماکان صعودی خواهد بود