Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@07:10:16 GMT

کوثر معارف آسمانی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۹۹۸۰

کوثر معارف آسمانی

ای خواهر محنت کشیده رضا(ع) و ای سفر کرده به شوق دیدار ولی خدا! بارگاه نورانی ات، هنوز بوی مدینه می دهد. شمیم خوش شهر پیامبر(ص) که آن را به اشتیاق ملاقات دوبارة برادر، ترک کردی و آوارگی و رنج سفر را بر خود هموار نمودی. کیست که همچون تو حجت زمان خود را با بصیرت علوی بشناسد و مشتاق درک محضر معنوی او باشد، ولی از جور ظالمان زمان، هم نفس حرمان گردد!؟ مگر سختی راه و دوری مسافت، می تواند در عزم دختر گرامی موسی بن جعفر (ع) خللی ایجاد کند!؟

آن روز که گام بر افق بی تاب چشم هایمان نهادی و شهر قم با قدوم مبارکت منور شد، پای قدم هایت، قربانی کردیم تا بلا از وجود نازنین تو دور شود و کریمه خاندان موسوی، گرمای خورشید رضوی(ع) را برایمان به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی بهار جوانی ات، چه زود در ناباوری چشمانمان به خزان نشست! تقدیر نبود که چشمان مشتاقت، با دیدگان منتظر برادر گره بخورد. مقدر شده بود که مضجع شریف تو، میزبان هر روزه دل های زائرانت از دور و نزدیک شود و از کوثر معارف آسمانی و عبادات روحانی ات، چشمه های علم و زهد، بر قلب نورانی قم جاری گردد. حرم نورانی تو، حرم پاک همه خاندان نور است و عطر یاس فاطمه(س) از آن به مشام می رسد. گلدسته های بارگاهت، آستان آسمانی امام هشتم(ع) را برایمان تداعی می کند. گویی هر بار که به پیشگاهت مشرف می شویم صدای ملکوتی حضرت رضا(ع)، در هوای قلب هایمان طنین می افکند که: «هرکس فاطمه معصومه(س) را در قم زیارت کند، مرا زیارت کرده است».

کریمه اهل بیت! اینک که در سالروز عروج غریبانه و فاطمه گونه تو، ضریح مطهرت، رخت سیاه بر تن کرده و عزادار اندوهِ التیام نیافته توست که دور از وطن و در حسرت دیدار برادر، چشم از جهان فرو بستی، ما خستگان و راه ماندگان طریق عشق نیز به شفاخانه تو پناه آورده ایم تا به آیین کرامت، از دریای شفاعت سیرابمان کنی! یا وَجیهَةً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعی لَنا عِنْدَ اللّه ...ِ

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کوثر فاطمه معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746286

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول