Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک شاهکوهی گفت: با طرح «۱۷ ربیع» به منظور کنترل بازار و طرح «حاج قاسم سلیمانی» به منظور شناسایی زودهنگام بیماران نسبت به مقابله و پیشگیری از کرونا و کاهش آلام و مشکلات مردم وارد عمل شدیم.

به گزارش خبرگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» صبح امروز (چهارشنبه 5 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سه هزار و 500 پروژه با اعتبار 230 میلیارد تومان توسط بسیج در طول چهل سال گذشته در سطح استان گلستان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: دو هزار و 45 واحد مسکونی با اعتبار 30 میلیارد تومان در سیل سال 98 توسط بسیج ساخته شد و همچنین علاوه بر آن لایروبی رودخانه ها نیز از سوی بسیجیان انجام شد.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: بسیجیان ما از ابتدای شیوع ویروس کرونا 806 هزار ماسک بین نیازمندان توزیع کردند و در کارگاه های تولید ماسک و گان توانستیم بخشی از نیازهای جامعه را برطرف کنیم و همچنین تولید 60 هزار گان و توزیع 276 هزار بسته معیشتی از دیگر اقدامات ما در ایام کرونا بود.

 

وی یادآور شد: در ایام کرونا  65 هزار نفر بسیجی در قالب 11 هزار و 471 گروه جهادی نسبت به توزیع غذای گرم اقدام کردند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان به طرح 17 ربیع اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور ساماندهی وضعیت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه کالا با همکاری اصناف، اتحادیه ها، نیروی انتظامی و غیره است و در قالب این طرح به شناسایی انبارهای احتکاری اقدام می کنیم.

 

ملک شاهکوهی ابراز داشت: مردم می توانند با مرکز 114 سازمان اطلاعات سپاه تماس بگیرد و انبارهای متخلف را معرفی کنند و کالاهایی که در انبارها کشف می شود بین مردم توزیع می شود و تقریبا کار آغاز شده و امیدواریم شاهد ثباتی در وضعیت بازار باشیم.

 

وی  به اجرای طرح «شهید سلیمانی» برای مقابله کرونا اشاره کرد و افزود: براساس توافق نامه وزارت بهداشت و درمان با اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که بتوانیم خانواده و محله ها را در برابر کرونا مقاوم کنیم و با شعار «هر خانواده یک پایگاه مقاومت» نسبت به اجرای این طرح اقدام کردیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: این طرح در قالب گروه جهادی و همکاری خانه بهداشت، دهیاری ها و شورای محل برگزار می شود و قبل از اینکه بیمار به بیمارستان مراجعه کند می تواند با سامانه 4030 تماس بگیرد و در قالب این طرح بسیجیان ما برای درمان این عزیزان اقدام می کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا فرمانده سپاه نینوا گلستان کرونا ملک شاهکوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار

محمد یوسفی مسئول قرارگاه جهادی حیدریون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با اشاره به تشکیل این گروه جهادی گفت: گروه جهادی حیدریون کارش را با راه اندازی هیئت عزاداری شروع کرد و با حضور فعال جوانان و نوجوانان تبدیل به یک موکب شد.

یوسفی افزود: این موکب در مناسبت‌های مختلف مانند ایام محرم و صفر ۶۰ شب ، ایام فاطمه ۳۰ شب ، ماه رمضان نیز ۳۰ شب و ولادت و مناسبت‌های ملی و مذهبی و  شهادت‌ها اقدام به پذیرایی و حتی خدمات چند منظوره از قبیل خدمات رسانی پزشکی ، جهیزیه ، ازدواج ، پخت و پز غذا و محروم زدایی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسئول قرارگاه جهادی حیدریون گفت: این قرارگاه چند مجموعه دارد  به طوری که ما از  خیریه ها، گروه‌های جهادی، ثمن‌ها و مراکز نیکوکاری  هم پشتیانی و حمایت می کنیم. 

یوسفی افزود: این قرارگاه از سال ۸۶ فعالیت خود را شروع کرد بطوری که بیشتر از نوجوانان و جوانان تشکیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته یوسفی قرار است تا یک ماه آینده برای جوانان ازدواج آسان را راه اندازی کنیم در باغ تالاری برای خانواده‌ها با ظرفیت ۲۰۰ نفر که به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه