Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش پورآزاد درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد، درخصوص فعالیت کمیته آموزش این هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اظهار کرد:اولین دوره مربیگری تخصصی بدنسازی و پرورش اندام درجه دو در استان برگزار شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: باوجود اینکه چندین سال هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در زمینه های آموزشی فعالیت داشت اما تنها دروه مربیگری درجه سه را در استان برگزار شده و مربیان استان ارتقا درجه نداشتند و یا در دوره‌های مربیگری خارج از خراسان رضوی شرکت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره استقبال مربیان از برگزاری دوره مربیگری درجه دو عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر در این دوره که به صورت آنلاین برگزار شد حضور داشتند، اساتید فدراسیون به صورت مجازی در این کلاس‌ها تدریس داشتند و مربیانی از مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی در آن حضور داشتند.

پورآزاد ضمن ابراز امیدواری از ارتقا سطح فنی مربیان خراسان رضوی تصریح کرد: دوره مربیگری درجه سه خراسان رضوی نیز از پانزدهم آذرماه آغاز می‌شود این دوره همچون مربیگری درجه دو به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام مربیگری درجه دوره مربیگری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود این سامانه همه شهرستان‌های خراسان رضوی بارش باران را ثبت کرده اند و این بارش‌ها تا صبح امروز در استان ادامه داشت.

سارا حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، سرخس با ۲۱ و هفت میلیمتر بیشترین بارش باران را در خراسان رضوی داشته است و در کلانشهر مشهد نیز هشت میلیمتر باران به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با خروج سامانه بارشی، از ظهر امروز روند افزایشی دما در استان آغاز خواهد شد و این روند تا پایان هفته جاری موجب افزایش پنج درجه‌ای میانگین دمای روزانه در استان خواهد شد.

حکمی بیان کرد: همچنین وزش باد در مناطق جنوبی و بارش‌های خفیف در مناطق شمالی نیز از دیگر پدیده‌های روز‌های پایانی هفته جاری در خراسان رضوی است.

وی عنوان کرد: قوچان با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس و بردسکن با ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۱۱ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون دمای فعلی مشهد ۱۴ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین هشت تا ۱۸ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • وزش باد وضعیت جوی خراسان رضوی را ناپایدار می‌کند
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • خراسان رضوی گرم می‌شود
  • صدور نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی
  • نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی صادر شد