Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ آرش زارعیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده به‌همراه جمعی از دانشگاهیان، عباس قره‌خانی فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه آباده، قربانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان به مناسبت بزرگداشت ۵آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفبن به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آباده از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های دلسوزانه پزشکان، پرستاران، بهیاران و همکاران سخت کوش آنان‌ در حوزه پشتیبانی بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ایستادن پای وطن مرد می‌خواهد و کارکنان شبکه بهداشت و درمان در سراسرکشور به عنوان پشتیبانان جبهه سلامت وظیفه بزرگ و ارزشمندی را برعهده دارند.

زارعیان افزود: تشکر واقعی از کادر درمان را در واقع مردم انجام می‌دهند که باماندن در خانه و توجه به توصیه‌های کادر بهداشت‌ به‌ویژه بازدن ماسک تلاش‌ این عزیزان را کمترمی‌کنند.

این مسئول‌ دانشگاهی‌ ادامه داد: ما امروز به خود می‌بالیم که افرادی نیکوسرشت و پاک‌نهاد با پشتوانه علمی و توانایی خود برای تامین سلامت و دفاع ازجان انسان‌های میهن، همت خویش را به‌کار گرفته و تلاش مجدانه می‌کنند.

حسن‌کریمی معاونت شبکه بهداشت و درمان آباده در این مراسم از حضور فرمانده سپاه مقاومت شهرستان، مسئول بسیج دانشجویی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ابراز خرسندی کرد و گفت: این بازدیدها برای کارکنان شبکه بهداشت و پرسنل خط مقدم مبارزه با کرونا دلگرمی بزرگی است و این حضور همه عزیزان را سرشار از انرژی و سرزندگی کرد.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1081978 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی کادر بهداشت و درمان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرونا دانشگاه آزاد اسلامی کرونا دانشگاه آزاد اسلامی کادر بهداشت و درمان بهداشت و درمان شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری در نشست با مسئولان واحد‌های ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به هفته سلامت امسال با شعار محوری "سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت" گفت:همزمان با این هفته برنامه‌های متنوعی با رویکرد ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان سازی در جامعه با تاکید بر اولویت‌های ملی سلامت، در مناطق مختف روستایی و شهری این شهرستان اجرا خواهد شد.


مختاری ادامه داد: باید به تامین همه جانبه و پایدار سلامت، باور و دغدغه داشته باشیم و با تلاش و میثاق خود، این نیاز فطری بشری را جامه عمل بپوشانیم.


مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهریز تصریح کرد: غبارروبی قبور شهدا، برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه، آموزش تغذیه در گروه‌های سنی مختلف و ترویج و ترغیب فرزندآوری و واحد بهداشت مدارس جهت حضور به موقع کارشناسان مربوطه (بهداشت روان، تغذیه و بهداشت حرفه ای) در مدارس، برنامه ویژه داوطلبین سلامت با موضوع جوانی جمعیت و پیشگیری از تب مالت برپایی نمایشگاه مواد غذایی غیر قابل مصرف در کنار جشنواره غذا در مدرسه شاهد علی ابن ابیطالب و.. از برنامه‌های این هفته است.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • قدردانی اردن از تلاش ایران برای توقف جنگ علیه غزه
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل