Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-19@00:22:15 GMT

افزایش عملکرد چشمگیر مرورگر کروم در نسخه 87

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۴۹۲

افزایش عملکرد چشمگیر مرورگر کروم در نسخه 87

ایتنا- کمپانی گوگل اعلام کرده است که مرورگر کروم 87 با تغییراتی بنیادین درزمینهٔ سرعت و عملکرد به دست کاربران خواهد رسید. کمپانی گوگل اعلام کرده است که مرورگر کروم 87 با تغییراتی بنیادین درزمینهٔ سرعت و عملکرد به دست کاربران خواهد رسید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، روزگاری گوگل کروم سریع‌ترین و بهترین مرورگر در دسترس بود اما در طی سال‌های گذشته منابع درخواستی سیستم از سوی این مرورگر بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بااین‌حال گوگل در تلاش است تا این رویه را اندکی تغییر بدهد و بر همین اساس سعی دارد تا با عرضه کروم 87 سرعت و عملکرد این نرم‌افزار را افزایش بدهد.
 
گوگل اعلام کرده است که این نسخه از مرورگر کروم سربرگ‌های فعال شما را اولویت‌بندی می‌کند و همین امر موجب می‌شود که میزان استفاده این نرم‌افزار از CPU دستگاه تا 5 برابر کاهش پیدا کند. این کمپانی در تست‌ها دریافت که به‌روزرسانی‌های انجام شده نیز می‌تواند عمر باتری دستگاه را تا یک ساعت افزایش بدهد.
     
علاوه بر این میزان حافظه موردنیاز کروم نیز در این نسخه کاهش پیدا کرده است. گوگل در این رابطه مدعی شده است که این مرورگر 25 درصد سریع‌تر از گذشته شروع به کار خواهد کرد و صفحات نیز 7 درصد سریع‌تر از سابق به‌روز می‌شوند. این تغییرات را می‌توان دستاوردی بزرگ برای کروم در طی سال‌های اخیر دانست و گوگل نیز بر این امر اذعان کرده است. این کمپانی به‌روزرسانی‌های یاد شده را به ترتیب روی نسخه‌های 87 و 88 کروم اعمال خواهد کرد.
 
نسخه اندروید مرورگر کروم نیز ارتقا پیدا کرده است و گوگل اعلام کرده است که سرعت لود صفحات در حین جلو و عقب رفتن در بین صفحه‌های یک وب‌سایت بسیار سریع خواهد بود. این کمپانی در آینده حافظه کش جلو/ عقب رفتن را به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های نسخه 87 عرضه خواهد کرد.
 
علاوه بر این برخی از کاربران عادت دارند که شمار زیادی از سربرگ‌ها را روی مرورگر خود باز می‌کنند و سپس پیدا کردن سریع یک سایت خاص از میان آن سربرگ‌ها برایشان دشوار می‌شود. گوگل قصد دارد تا با ارائه فهرستی از سربرگ‌های باز و امکان تایپ نام سایت موردنظر، به کاربر اجازه دهد که با سرعت بیشتری سربرگ موردنظر خود را بین انبوهی از سربرگ‌های بازبیابد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مرورگر گوگل کروم مرورگر کروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حمله به گوگل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود
  • مهمترین خبرهای ۲۹ فروردین/فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • ببینید | حمله به گوگل
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • افزایش عملکرد زنجیره تولید سرب نخلک
  • نکات مهم درباره استقبال چشمگیر از «زندگی با آیه‌ها»
  • استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳
  • اختلال در سیستم ایمنی بدن با گرمای شدید