Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه مشاور بازرسی فنی پل میانگذر دریاچه ارومیه نیز تعیین شده است، بیان کرد: به خاطر اینکه تاکنون و پس از سال ۱۳۸۷ گزارش فنی و جامع از وضعیت پل میانگذر دریاچه ارومیه ارائه نشده، مقرر شد این مشاور طی ۲ ماه آینده گزارش کامل و دقیق از وضعیت این پل ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اداره کل راه شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز باید تا ۱۵ آذرماه جاری با معرفی یک پیمانکار نسبت به تعمیر گاردریل‌ها، آسفالت، روشنایی و رنگ آمیزی پل میانگذر اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در رابطه با محل تخصیص اعتبار برای نگهداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه نیز بیان کرد: ۱۵ درصد از درآمد عوارضی پل میانگذر دریاچه ارومیه برای نگهداری از پل به اداره کل راه وشهرسازی استان اختصاص خواهد یافت.

رحمانی در رابطه با هزینه ۱۲ میلیاردی صورت گرفته طی سال های گذشته برای پل میانگذر دریاچه ارومیه اظهار کرد: بخش بزرگی از این مقدار اعتبار برای احداث مسیر ارتباطی زیر پل اختصاص یافته است.

اول آبان ماه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اختصاص نیافتن بخشی از عوارضی پل میانگذر دریاچه ارومیه به نگهداری از این پل، ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف آن مشخص کرده بود.

شرکت آزاد راه تبریز- ارومیه تعهد کرده بود که تا ۲۰ سال نگهداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه را برعهده بگیرد، اما متاسفانه با گذشت نزدیک به ۱۲ سال از این قرارداد، هنوز نسبت به نگهداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه هیچ اقدامی نشده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه دریاچه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه دریاچه ارومیه آذربایجان غربی ارومیه دریاچه ارومیه اخبار کنکور پل میانگذر دریاچه ارومیه آذربایجان غربی نگهداری از پل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سیمای آذربایجان غربی مراسم احیا و قرآن به سرگرفتن شبهای با فضیلت نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان را در راستای بهره مندی هر چه بیشتر مردم را از مساجد و حسینیه های مختلف ارومیه و سایر شهرهای استان و روستاها همراه با سخنرانی، پخش دعای جوشن کبیر و مداحی پخش خواهد کرد.

مراسم شب اول قدر از حسینیه ثارالله ، شب دوم قدر از مسجد لطفعلی خان و شب سوم را از مصلای امام خمینی (ره) ارومیه با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در هر سه شب، بهمراه مراسم احیاء و شب زنده داری ، قرآن به سر گرفتن مؤمنان روزه دار و قرائت دعای جوشن کبیر به تهیه کنندگی علی مولاپرست از ساعت ۲۳ بصورت زنده پوشش می دهد .

 شبکه استانی صدای آذربایجان غربی هم همین مراسم   را از طریق رادیو چی چست برای مخاطبان خود بصورت زنده پخش خواهد کرد .

دیگر خبرها

  • تصاویر روزهای خوب دریاچه ارومیه + فیلم | چشم امید دریاچه به فروردین و اردیبهشت است
  • پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • برگزاری ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی