Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرهنگیان خیر پیشوایی ۲۱ دستگاه تبلت به همراه مقادیری بسته های اینترنتی را به دانش آموزان کم بضاعت این شهرستان اهدا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پیشوا، شیوع کرونا و گرفتاری‌هایش باعث ایجاد مهربانی‌ها و وحدتی شد که اخلاق و انسانیت را بار‌ها در این دوران صنعتی شدن به رخ کشید و به راستی اگرچه کرونا بین انسان‌ها فاصله  انداخت اما دل‌هایشان به یکدیگر نزدیک‌تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت کرونایی کشور و اهمیت آموزش‌های مجازی برای جلوگیلی از شیوع بیماری در میان خانواده‌ها باعث شد تا گروهی از دانش‌آموزان کم بضاعت به‌دلیل عدم دسترسی به تجهیزات مناسب با مشکل آموزشی مواجه شده و نتوانند در کلاس‌های مجازی شرکت کنند.

به همین‌منظور گروهی از معلمان شهرستان پیشوایی شرایط را به گونه‌ای دیگر رقم زدند. این گروه از معلم‌ها با اهدای 21 دستگاه تبلت به دانش آموزان کم بضاعت این شهرستان نه تنها باعث ایجاد لبخند بروی لب‌های آینده‌سازان ایران اسلامی شدند، بلکه شرایط شرکت تک تک آنها را در کلاس‌های مجازی مهیا کردند تا مبادا از روند آموزش در این دوران باز بمانند.

برهمین اساس مراسمی با  حضور فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا ترتیب داده شده تا تبلت‌های خریداری شده در اختیار دانش‌آموزان مورد نظر قرار گیرد.

 سعید تاجیک در این مراسم  با اشاره به اهمیت استمرار فرآیند یادگیری دانش آموزان در شرایط بیماری کرونا اظهار داشت:  در جهت استمرار فرایند آموزشی در شرایط فعلی تعداد21 دستگاه تبلت به مبلغ 850 میلیون ریال و مقادیری بسته‌های اینترنت به مبلغ 130 میلیون ریال  توسط خیرین فرهنگی شهرستان پیشوا تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

استفاده از خیرین و تشکل‌های مردمی در افزایش سوادآموزی مؤثر است/فقدان بانک اطلاعاتی دقیق از بی‌سوادان در قمخیرین استان سمنان به حوزه تربیت ورود کنندکمک‌های خیرین باید به سمت رفع آسیب‌های اجتماعی و محرومیت زدایی هدایت شود

 

وی افزود: فرهنگیان به دلیل رعایت عدالت آموزشی برای همه دانش آموزان علاوه بر تلاش‌های مستمر و افزایش ساعت کاری در این روزها در فضای مجازی شاد (شبکه آموزش دانش آموزان)، نسبت به رفع محرومیت دانش آموزان کم بضاعت با تهیه دستگاه گوشی هوشمند و تبلت، از آموزش دانش آموزان غافل نماندند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا تصریح کرد: وجود این چنین معلم‌های نمونه‌ای باعث افتخار و غرور آموزش و پرورش است چراکه ثمره این همدلی‌ها و دلسوزی‌ها در تعلیم و تربیت نسل آینده نمایان‌گر خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان کم بضاعت شهرستان پیشوا آموزش و پرورش دستگاه تبلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، پیمان بختیاری گفت: یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در  نهادینه‌کردن فرهنگ ترافیک، آموزش دانش‌آموزان مدارس مخصوصا دانش‌آموزانی که مدارس آنها در روستاها و حاشیه راه‌های برون‌شهری قرار دارد.
وی گفت: نتیجه اجرای این طرح آموزش و آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان و مخصوصا جاده‌ها، وسائل نقلیه و خطرات ناشی از بی‌توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.
بختیاری با بیان اینکه در این طرح به دانش‌آموزان آموزش‌های ایمنی و ترافیکی شامل آموزش نکات ایمنی تردد در راه‌ها به همراه اجرای برنامه نمایشی آموزنده و سرگرم‌کننده با مضامین ایمنی ارائه می‌شود، گفت: در این طرح لوازم التحریر ایمنی و بروشورهای آموزشی نیز بین دانش‌آموزان مدارس مشمول طرح توزیع می‌شود.
این مسئول توضیح داد: امسال اولین همایش ارتقای ایمنی و ترافیک در مدارس روستایی البرز با حضور۱۸۰ دانش‌آموز در مدرسه شهید اخلاقی روستای دولت آباد(بخش تنکمان) شهرستان نظرآباد برگزار شد.
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: علاوه بر دانش‌آموزان، ۱۰۰نفر از اهالی روستا از جمله راکبین موتور نیز در این همایش حضور داشتند که بین موتورسواران تعدادی کلاه ایمنی نیز توزیع شد.
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظرداریم برای امسال حدود ۳۰ همایش‌ آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس استان برگزار کنیم. 

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی
  • دستگاه قضایی، حامی دانش آموزان در معرض آسیب است
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • دستگاه قضایی حامی دانش‌آموزان در معرض آسیب است
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد
  • حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه
  • آغاز چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان همدان