Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:56:28 GMT

مرگ ۳۱ کرونایی در شهرستان اسلامشهر تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۶۹۵

مرگ ۳۱ کرونایی در شهرستان اسلامشهر تکذیب شد

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانداری اسلامشهر، دکتر فاطمه تاجیک در خصوص انتشار خبر فوق در مجازی افزود: اعلام اینکه در ۲ روز گذشته ۲۸ نفر و امروز سه نفر بر اثر کرونا در اسلامشهر فوت کرده‌اند خبری جعلی است و امیدواریم مردم به این عددسازی‌های جعلی و بی‌پایه و اساس اعتنا نکنند.

وی با بیان اینکه تنها مرجع اعلام ‌اخبار مربوط به ابتلا، فوت و بستری‌های ناشی از ویروس کرونا فرماندار اسلامشهر به عنوان رئیس ستاد کرونای شهرستان است، ادامه داد: همانگونه که فرماندار محترم اعلام کرد، در سه روز اخیر در اسلامشهر فوت بر اثر کرونای مثبت ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجیک تصریح کرد: در چند روز اخیر با آغاز اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی نه تنها در این شهرستان بلکه در بسیاری از شهرهای کشور شاهد روند کاهش بستری در بیمارستان‌ها هستیم. 

وی خاطر نشان کرد: بر هم زدن آرامش خاطر مردم با انتشار خبر جعلی و ایجاد هراس در جامعه امری ناپسند است و امیدواریم شهروندان تحت تاثیر اینگونه اخبار کذب قرار نگیرند و مراجع ذیصلاح با منتشرکنندگان این اخبار جعلی برخورد کنند.

احتمال اعمال محدودیت‌های وضعیت قرمز در اسلامشهر 

فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز گفت: با وجود اینکه طی سه روز گذشته در بیماران مبتلا به کرونا فوتی نداشتیم، با توجه به روند صعودی مبتلایان، احتمال اعمال محدودیت‌های وضعیت قرمز در شهرستان از روز شنبه هفته آینده وجود دارد. 

مسعود مرسلپور با اشاره به کاهش میزان مراجعه بیماران مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌های شهرستان طی هفته جاری، افزود: وخامت حال برخی از بیماران بخش کرونا بیش‌ از قبل شده است.

وی همچنین با اشاره به اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی در شهرستان از صبح روز شنبه یکم آذرماه بیان کرد: در چهار روز نخست اجرای این محدودیت‌ها، گشت مشترکی با حضور نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اصناف و عوامل انتظامی تشکیل شد و از ۳۲۲ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که در تیجه آن ۱۴ کافه و قهوه‌خانه پلمب و به ۲۲ واحد صنفی نیز اخطار داده شد.

مرسلپور با بیان اینکه فعالیت این گشت مشترک به صورت روزانه تا پایان اجرای محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت، تصرح کرد: از اقشار مختلف مردم درخواست داریم تا کلیه موازین بهداشتی و نکات اعلام شده از جمله پرهیز از حضور در میهمانی‌های خانوادگی را رعایت کنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان باشیم.

به گزارش ایرنا و با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان تهران و قرار گرفتن این کلانشهر در وضعیت قرمز و  چندین استان و شهر و شهرستان، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌هایی را از روز شنبه اول آذرماه ۹۹ تصویب و ابلاغ کرد.
تعطیلی تمام اصناف غیرضروری و ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد از جمله این موارد است.  

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اسلامشهر محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسلامشهر محدودیت های کرونا ویروس کرونا اسلامشهر محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر از دستگیری عاملان رعب و وحشت در اسلامشهر خبر داد و گفت: در بازجویی‌های به‌عمل آمده علل و علت این اقدام این سه نفر خصومت شخصی ذکر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علی‌زاده با اشاره به دستگیری عاملان رعب و وحشت، اظهار داشت: حدوداً دو ماه گذشته سه نفر از افراد با حمله به یک مغازه آرایشگاه مردانه صاحب و یک نفر دیگر را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

وی افزود: پس از اقدام رعب و وحشت و قدرت‌نمایی این افراد موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر در ادامه گفت: پس از تحقیقات و بررسی‌های میدانی با یک اقدام فنی پلیسی هر سه اوباش که سابقه کیفری نیز داشتند، دستگیر شدند.

وی تأکید کرد: در بازجویی‌های به‌عمل آمده علل و علت این اقدام این سه نفر خصومت شخصی ذکر شده است.

علیزاده اضافه کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام‌شهر اجازه هیچ‌گونه قدرت‌نمایی را نخواهد داد و خط قرمز ما امنیت مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: از دادستان شهرستان به جهت حمایت‌های بی‌دریغشان از نیروی انتظامی که حافظان نظم و امنیت هستند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود
  • وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • تکذیب محدودیت پرواز در کشور
  • محدودیت پروازی در آسمان و فرودگاه‌های ایران تکذیب شد
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند