Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:04:50 GMT

مجوز فعالیت پیست اسکی آلوارس صادر می شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۷۲۷

مجوز فعالیت پیست اسکی آلوارس صادر می شود

محمد رضا برادران، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با مدیر عامل پیست اسکی آلوارس گفت:مجوز فعالیت پیست اسکی آلوارس صادر می شود.

به گزارش برنا،جلسه ای در راستای صدور مجوز فعالیت پیست اسکی الوارس در فصل جاری با حضور برادران معاون اداره کل و محمدپور رئیس هیات اسکی و احدی جوان رییس اداره ورزش و جوانان سرعین با محمدی مدیر عامل پیست اسکی الوارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در فصل جاری مجوز فعالیت برای پیست اسکی آلوارس صادر می شود گفت: متولی ورزش اسکی استان هیات اسکی است که می بایست مجموعه پیست اسکی آلوارس همکاری دو جانبه با این هیات را داشته باشد. برادران گفت: در راستای توسعه ورزش زمستانی و رونق این رشته ورزشی در استان اردبیل تعا مل بین هیات اسکس و مدیریت مجموعه پیست آلوارس انجام گیرد و پیست به صورت رایگان در اختیار منتخبین اسکی استان قرار گیرد. معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد استعدادیابی و همگانی کردن اسکی هم اشاره کرد و گفت: آموزش برای کودکان و کشف استعداد این رشته ورزشی باید مورد توجه قرار بگیرد و بعد از صدور مجوز های لازم از ستاد کرونا نسبت به راه اندازی این پیست و در راستای همگانی کردن و کشف استعداد اقدام لازم انجام گیرد. محمدپور رئیس هیات اسکی استان اردبیل با بیان اینکه حضور فردی با تجربه و کاردان در راس مدیریت پیست الوارس در اعتلای ورزش اسکی استان بسیار موثر خواهد بود گفت: رعایت آیین نامه های فدراسیون اسکی را جهت تسهیل تعامل پیست ها با هیات ها و ورزشکاران ضروری دانست. محمدی مدیر عامل پیست الوارس بیان مشکلات موجود در فعالیت زمستانی این مجموعه از آمادگی این مجموعه برای آغاز به کار پس از اخد مجوز فعالیت و نیز اعلام آمادگی برای تفاهم همه جانبه با اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی استان خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان پیست اسکی آلوارس استان اردبیل مجوز فعالیت اسکی استان اداره کل هیات اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور داودی فرماندار، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل، ابوطالبی رییس هیات ورزش همگانی استان، خلیلی رییس ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی فرماندار گلوگاه در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، گفت: همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت برگزار این رویداد مهم پای کار هستند.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از استقبال اداره کل و هیات همگانی استان از این رویداد خبر داد و افزود: همایش پیاده روی بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد اسازی خرمشهر با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

اسماعیل پهلوان سپس ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده همایش روز جمعه ۴ خرداد در روستای ریحان آباد برگزار و شرکت کنندگان مسیر سالن ورزشی تا زمین فوتبال را بمسافت ۳ کیلومتر طی خواهند نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد