Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@10:56:39 GMT

تجاوز به کودکان کار / تجاوز چیست ؟ + سرنوشت های تلخ

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۰۸۲۷

تجاوز به کودکان کار / تجاوز چیست ؟ + سرنوشت های تلخ

به گزارش رکنا، به تازگی ویدیویی جنجالی در فضای مجازی به انتشار گذاشته شد که آزار و اذیت دو کودک کار فال فروش را در ایران به تصویر کشیده است که توسط جوانی کودک آزار انجام شده بود.

در این کلیپ جنجالی فردی که فیلمبرداری می کند، از این دو کودک فال فروش می خواهد برای گرفتن پول اندکی در برابر دوربینش اقداماتی که او می خواهد را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتشار این ویدیو و جنجالی که کاربران در فضای مجازی ایجاد کردند معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از بررسی کلیپ کودک آزاری دو کودک کار خبر داد.

عامل پخش ویدیو کودک آزاری 2 پسر فال فروش در اینستاگرام دستگیر شد

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی که اقدام به هتک حرمت کودکان کار کرده بود خبر داد و تصریح کرد: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت : برابر رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی،یک ویدیو که در آن فردی طی یک حرکت غیر انسانی در اینستاگرام دو کودک کار را بازیچه تفریح و خنده خود قرار داده بود ، مشاهده شد .

تجاوز وحشیانه به یک کودک توسط مرد عربستانی + فیلم لحظه تجاوز 16+

وی با اشاره به اینکه دست به دست شدن این ویدئو در فضای مجازی ،خشم کاربران شبکه های اجتماعی را به همراه داشت ، خبر داد : فیلم مذکور در همان لحظات اولیه انتشار، توسط ماموران پلیس فتا تهران بزرگ رصد شده و بلافاصله به صورت پرونده‌ای ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ گودرزی در تشریح جزئیات دستگیری این فرد کودک آزار اظهار داشت : با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا در یک اقدام قاطعانه و پس از هماهنگی با مقام قضایی ، مجرم دستگیر و هم اکنون نیز در زندان به سر می برد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مسئله ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود ، ورود پیدا می کند و با مرتکبان برابر قانون برخورد خواهد کرد .

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون نیز چندین مورد مشابه توسط پلیس فتا پلیس فتا تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده اند،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشابه حتما از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا سریعا اقدامات لازم صورت پذیرد.

مجازات تجاوز به کودکان + عکس

تجاوز چیست ؟

تجاوز فقط یک حمله فیزیکی نیست بلکه روح و روان فرد قربانی را نشانه می گیرد به شکلی که در بیشتر موارد آسیب های روحی بیشتر از آسیب های فیزیکی است.

تجاوز به طور کلی نزدیکی فرد به قربانی بدون رضایت او محسوب می شود. نزدیکی به کودکان و افراد کم سن و سال حتی اگر با رضایت خودشان هم باشد تجاوز به حساب می آید. آمیزش جنسی با کسانی که زیر سن قانونی هستند پیچیدگی های خود را دارد، این افراد هرچند به این اقدام رضایت دهند اما اگر در ادامه رضایت خود را پس بگیرند، هر اقدامی پس از این تصمیم تجاوز محسوب می شود.

تجاوز زناشویی

این بی قانونی در فرهنگ های و کشورهای مختلف تعاریف گوناگونی دارند مثلا تجاوز زناشویی در غرب به معنی آمیزش جنسی شوهر با همسر به طوری که زن وی از این اقدام رضایت نداشته باشد جرم محسوب می شود که اغلب این اقدام توام با خشونت انجام می شود. اما در ایران پس از مراسم عقد تجاوز زناشویی مورد پیگرد قانونی با این عنوان قرار نمی گیرد اما با موضوع آزار و اذیت پرونده قضایی در این مورد تشکیل می شود.

تجاوز عملی زشت است که جرم های وحشتناکی را به همراه دارد. در خیلی از موارد تجاوز و قتل مانند شکستن کلید در قفل است که متهم پس از تجاوز، قربانی خود را برای مخفی ماندن جنایتش به قتل می رساند و موضوع را از قبل پیچیده تر می کند.

تجاوز ها به شکل گوناگونی طبقه بندی می شوند که می توان به تجاوز توسط آشنا، تجاوز دسته جمعی ، تجاوز زناشویی( بیشتر در غرب به رسمیت شناخته می شود)، تجاوز به محارم ، سوءاستفاده جنسی از کودکان ، تجاوز در زندان و تجاوز جنگی اشاره کرد.

شاید باورتان نشود اما تجاوز خاکستری پیچیده ترین مورد است که نظام آموزشی بار سنگینی را برای آگاه کردن دانش آموز باید به عهده بگیرد. این تجاوز بین رضایت و ممانعت قرار دارد جایی که هردو طرف دقیقا نمی دانند چه می خواهند یا فرد قربانی نمی تواند دقیقا به فرد متجاوز بفهماند که از این کار رضایت ندارد.

شکل گیری خانه های تیمی کودکان کار / تجاوز و ایدز در انتظار کودکان + عکس

حکم اعدام برای تجاوز به عنف

مورد تجاوز قرار گرفتن به کنار، ثابت کردن آن هم پروژه ای طاقت فرسا است که به اعتراف متهم، علم قاضی و مدارک به دست آمد بستگی دارد. در قانون اساسی ایران با توجه به جزییات پرونده حکم اعدام برای این عمل در نظر گرفته شده است.مکان تجاوز برای صادر شدن حکم بسیار مورد ارزیابی قرار می گیرد و تا زمانی که قاضی پرونده به نتیجه برسد که قربانی تجاوز نمی توانسته از شخصی کمک بگیرد حکم خود را صادر نمی کند. جا دارد به این نکته هم اشاره کنیم که در پرونده های تجاوز زوایای زیادی مورد بررسی قرار می گیرد که کوچکترین آن می تواند در حکم متجاوز تاثیرگذار باشد.

قربانی تجاوز مقصر تجاوز

در باور برخی از مردم مقصر دانستن قربانی مثل پاشیدن نمک بر زخم قربانی است اما بررسی ها نشان داده رفتارهای قربانی تا حدودی تاثیرگذار است. برخی از مردم باور را دارند که رفتارهای نامناسب و پوشیدن لباس هایی که تجاوز را تحریک می کنند در بروز چنین جنایت هایی تاثیر دارد. هرچند در بیشتر کشورهای جهان چنین توجیهاتی مورد قبول نیست اما باید این واقعیت را پذیرفت که با انجام ندادن برخی از رفتارها می شود از آسیب های این چنینی تا حد کمی در امان ماند. جالب است بدانید انجمن جهانی تحقیقات بهداشت و درمان در یک بررسی جهانی تا حدودی مقصر دانستن قربانی تجاوز را در بیشتر کشورهای جهان پذیرفته است.

متاسفانه بیشتر کسانی مورد تجاوز قرار می گیرد این جنایت را از ترس آبرویشان به پلیس گزارش نمی دهند که این کار باعث می شود فرد متجاوز این راه شیطانی را ادامه دهد و فاجعه زمانی بیرون می زند که همسر فرد قربانی زمان ازدواج از زن بودن همسرش مطلع می شود و گمان می کند که همسرش به او خیانت کرده و در مواردی که این موضوع با طلاق حل نمی شود، پای خشنوت و قتل به ماجرا باز می شود. اما این آمار طبق گفته یک جامعه شناس در ایران اسفناک‌تر است، 80 درصد قربانیان تجاوز، این حادثه را پنهان می کنند و بیشترین گزارش تجاوز مربوط به استان تهران است.

نجات دختر 12 ساله که برده 4 مرد پلید بود + عکس

مجازات تجاوز در ایران

هرچند در قانون ایران برای متجاوز جنسی مجازات اعدام در نظر گرفته شده است، ولی در حقیقت این نوع مجازات و تعریف حدود تجاوز جنسی موجب شده تا در عمل صرفاً مرتکب‌های تجاوز‌های گروهی و سازمان یافته، به مجازات محکوم شوند.

به این دلیل مهم‌ترین تغییر قانونی که می‌تواند منجر به پیشگیری اجتماعی و فردی از این جرم شود، اصلاح مجازات زنای به عنف و پذیرش نظام درجه‌بندی مجازات است. در قانون جدید علی رغم نظرات کار‌شناسان و عدم منع فقهی، اصلاح قانون در این زمینه مورد توجه قرار نگرفت.

در اصلاحات صورت گرفته با توجه به تبصره دوم ماده ۲۲۵، دایره تعریف تجاوز جنسی تا حدودی گسترده شده است. در این ماده بیان شده است: "هرگاه کسی با زنی که راضی به زنا ی با او نباشد، در حال بی هوشی، خواب یا مستی زنا کند، رفتار او در حکم زنای به عنف است. در زنا از طریق اغفال و فریب دادن دختر نابالغ یا از طریق ربایش، تهدید و یا ترساندن زن، اگرچه موجب تسلیم شدن او شود، نیز حکم فوق جاری است."

مهم‌ترین نکته مثبت این ماده آن است که علاوه بر اکراه و اجبار، فریب دادن اطفال نابالغ نیز از جمله عناصر مادی جرم تجاوز جنسی محسوب شده و در حقیقت دایره حمایت از اطفال در برابر تجاوزها جنسی را گسترش داده است. هر چند متأسفانه با توجه به آنکه سن بلوغ قانونی در دختران ۹ سال است، این حمایت دایره سنی محدودی را در بر می‌گیرد. همچنین به تشکیک در نظرات فقهی در خصوص مفهوم اکراه و عنف پاسخ داده و آن را شامل حالت خواب، بیهوشی و مستی نیز دانسته است.

نکته قابل توجه دیگر در اصلاحات صورت گرفته، در نظرگرفتن خسارت‌های مادی تحت عنوان «مهرالمثل» و «ارش البکاره» برای زنی است که مورد تجاوز قرار می‌گیرد. در قانون قبلی این خسارت صرفاً برای ازاله بکارت مطرح بود. البته به نظر می‌آید پرداخت این نوع خسارت مادی از سوی متجاوز به بزه دیده جنسی با کرامت انسانی زنان همخوانی نداشته و بهتر باشد قانونگذار برای حمایت از قربانیان تجاوز، به پیش بینی نهاد‌های حمایتی بپردازد.

مجازات کودک آزاری + عکس

عدم طرح شکایت در جرایم منافی عفت

بر اساس ماده ۱۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری، انجام هرگونه تعقیب و تحقیق در جرایم منافی عفت ممنوع است و پرسش از هیچ فردی در این خصوص مجاز نیست، مگر در مواردی که جرم در مرئی و منظر عام واقع شده و یا دارای شاکی یا به عنف یا سازمان یافته باشد که در این‌صورت، تعقیب و تحقیق فقط در محدوده شکایت و یا اوضاع و احوال مشهود توسط مقام قضایی انجام می‌شود.

در تبصره‌ٔ ۱ همین ماده ذکر شده که در جرایم زنا و لواط و سایر جرایم منافی عفت اگر شاکی وجود نداشته باشد و متهم قصد اقرار داشته باشد، قاضی وی را توصیه به پوشاندن جرم و عدم اقرار می‌کند. در این جرایم اگر بزه دیده محجور (صغیر یا مجنون) باشد، ولی یا سرپرست قانونی او حق طرح شکایت دارد. بر این اساس، پیگیری جرایم منافی عفت نیاز به شکایت شاکی خصوصی دارد و تا زمانی که شاکی طرح شکایت نکند، این جرایم قابل پیگیری نیست.

این مرد شیطان صفت به پیرزن 81 ساله هم رحم نکرد/ او دیروز در زندان اعدام شد + عکس

نوع و شرایط ارتکاب این جرایم به نحوی است که امکان اطلاع مقام قضایی از آن‌ها بسیار محدود است و تا زمانی که طرح شکایت نشود یا افراد آگاه وقوع آن را اطلاع ندهند، یا مقام قضایی خود شاهد وقوع آن نباشد، آگاهی از آن مشکل است. جرایم منافی عفت معمولا دور از دید دیگران رخ می‌دهد و به همین علت آمار جرایم گزارش شده‌ای که مقام قضایی در جریان آن قرار می‌گیرد، با حجم واقعی ارتکاب این جرایم، قابل مقایسه نیست. بسیاری از جرایم منافی عفت به دلیل ترس بزه دیده از بزهکار و تمایل به حفظ آبرو، هیچ وقت کشف نمی‌شود و هیچ کس از آن آگاهی پیدا نمی‌کند. در نتیجه بزه دیده‌ای وجود دارد که حق او پایمال شده و بزهکاری که اگر چه مرتکب جرم شده، اما هیچ مجازاتی را تحمل نکرده است. در نتیجه اثر بازدارندگی مجازات نیز بر او بار نشده و او هیچ ترسی از ارتکاب مجدد جرم نخواهد داشت و ممکن است به راحتی به دفعات مرتکب همان جرم شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 اخبار حوادث تجاوز تهدید انتشار کودکان کار کم سن و سال اخبار مرتبط بایدن کاخ سفید را تهدید کرد

رکنا: باید با انتشار یک توئیت کاخ سفید را تهدید کرد.

دختران کرمانی از این شیطان می ترسیدند!

حوادث رکنا: جوان شیطان پرست در کرمان وحشت به جان دختران می انداخت.

نذر سیاوش خیرابی برای کودکان کار در روزهای کرونایی + فیلم

رکنا: سیاوش خیرابی با انتشار ویدئویی از خود، از همکارهای خود خواست برای کودکان کار ماسک…

واکنش پمپئو به تصویب قطعنامه شورای حکام درباره ایران

رکنا : وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای موضع کشورش را درباره قطعنامه تصویب‌شده…

ویدئو روش غیرمستقیم سهامداری عدالت + فیلم فیلم دلخراش از صحنه قتل یک مرد با ضربات متعدد چاقو در صف عابربانک + عکس فیلم لحظه انتقال جنازه مارادونا به سردخانه فال ابجد امروز / 6 آذر + فیلم فال روزانه شخصی / 6 آذر + فیلم فال حافظ امروز / 6 آذر با تفسیر دقیق + فیلم ارسال نظر   نام: : Email نظر: ارسال دیدگاه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مهم ترین های 24 ساعت مهم ترین اخبار اقتصادی پرسش و پاسخ آخرین حقوقی روانشناسی سلامت افکار بد دست از سرم برنمیدارند من با خودم حرف میزنم شوهرم همیشه من را تحقیر می کند شوهرم شکاک است و به من تهمت میزند پسرم در برابر حرفهایم موضع میگیرد شوهرم همیشه مادرش را به من ترجیح می دهد در زندگی زناشویی ام مشکل دارم پسرم انگیزه درس خواندن ندارد روحيه ام برای از دست دادن شغلم تضعيف شده است پسرم پرخاشگری ميكند میتوانیم از مسوول ثبت شکایت کنیم؟ من مهریه ام را نقدی می خواهم نفقه با تورم افزایش پیدا میکند؟ اگر شاهدها به شهرستان نیایند چکار کنم؟ پدرم باید به من حق اولاد بدهد؟ ارث چگونه تقسیم میشود؟ گذاشتن عکس بی حجاب در فضای مجازی جرم است؟ خاله ها و دایی هایم از مادرم ارث میبرند؟ راضی نیستم همسرم حقوق مرا به خانواده اش بدهد همسایه روبرو ماشینش را جلوی در ما پارک میکند افکار بد دست از سرم برنمیدارند من با خودم حرف میزنم شوهرم همیشه من را تحقیر می کند شوهرم شکاک است و به من تهمت میزند پسرم در برابر حرفهایم موضع میگیرد شوهرم همیشه مادرش را به من ترجیح می دهد در زندگی زناشویی ام مشکل دارم پسرم انگیزه درس خواندن ندارد روحيه ام برای از دست دادن شغلم تضعيف شده است پسرم پرخاشگری ميكند دست و پای دخترم زیاد عرق میکند دلیل عرق کردن صورت چیست؟ تیرویید میتواند باعث سرطان شود؟ به بلندتر شدن قدم امیدوار باشم؟ از قد کوتاهم ناراحتم کاری میشود کرد؟ با هورمون رشد کودک چقدر رشد میکند؟ بعد از 15 سالگی قد بلند میشود؟ داروهای افزایش قد تاثیری دارد؟ نمیدانم قد و وزنم تناسب دارند یا نه؟ قد دخترم از این بلندتر میشود؟ تبلیغات متنی بلیط هواپیما کیش حوادث روز سلبریتی ها خرید بلیط هواپیما Top News آخرین اخبار پربازدیدترین پربحث ترین ۱۱:۰۲ تجاوز به کودکان کار / تجاوز چیست ؟ + سرنوشت های تلخ ۱۱:۰۰ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته ۱۰:۵۹ پیشگویی عجیب درباره پایان کرونا / پسر جوانی که آینده را دیده است + عکس ۱۰:۵۲ روش غیرمستقیم سهامداری عدالت + فیلم ۱۰:۴۸ بازداشت 4 مرد با نفوذ با 300 میلیارد فرار مالیاتی / در شیراز رخ داد + جزئیات ۱۰:۴۵ ورود آرام برندهای خارجی پوشاک به بازار کشورمان ۱۰:۴۴ وام مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی به کارگران ۱۰:۳۷ قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 6 آذر 99 + جدول ۱۰:۳۰ این خوراکی ها را بخورید تا کرونا نگیرید ۱۰:۲۸ قیمت سکه و طلای 18 عیار امروز پنجشنبه 6 آذر 99 + جدول ۱۰:۲۶ پایان سرقت های مسلحانه 3 شرور در هیرمند + جزئیات ۱۰:۲۵ کرونا می گیرید اگر این اشتباه را مرتکب شوید ۱۰:۰۸ حرف های ممنوعه درباره کرونا ۱۰:۰۳ خودکشی مرد جوان در روی پل یخ سازی رشت + عکس ۱۰:۰۲ ریحانه پارسا در موزیک ویدئوی شادمهر عقیلی بازی کرد / واکنش ها ۱۰:۰۱ ریز به ریز هزینه های درمان کرونا + جدول ۰۹:۵۶ فیلم دلخراش از صحنه قتل یک مرد با ضربات متعدد چاقو در صف عابربانک + عکس ۰۹:۵۴ پیش‌بینی ارزان شدن قیمت مسکن در تهران ۰۹:۵۲ موشک اسرار آمیز ایران برای فروختن آماده است ! ۰۹:۳۷ فیلم لحظه انتقال جنازه مارادونا به سردخانه ۰۹:۲۵ جزئیات کامل از نحوه ثبت نام و دریافت وام یک میلیونی کرونا ۰۹:۱۰ اختلاف خونین در ایذه / قاتل دستگیر شد ۰۸:۴۴ ناگفته های تلخ عروس 15 ساله مشهدی / خواهر 5 ساله ام در خطر است ۰۸:۴۳ سد دلار و سکه شکسته می‌شود؟ ۰۸:۳۳ اوباش های منطقه 23 مأمور نیروی انتظامی را به شهادت رساندند + عکس ادامه ۱۱:۰۲ تجاوز به کودکان کار / تجاوز چیست ؟ + سرنوشت های تلخ ۱۱:۰۰ محاکمه متهمان قتل خاشقچی در ترکیه پایان یافت ۱۱:۰۰ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته ۱۰:۵۹ پیشگویی عجیب درباره پایان کرونا / پسر جوانی که آینده را دیده است + عکس ۱۰:۵۲ روش غیرمستقیم سهامداری عدالت + فیلم ۱۰:۴۸ بازداشت 4 مرد با نفوذ با 300 میلیارد فرار مالیاتی / در شیراز رخ داد + جزئیات ۱۰:۴۵ ورود آرام برندهای خارجی پوشاک به بازار کشورمان ۱۰:۴۴ وام مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی به کارگران ۱۰:۴۳ هایپرمارکت‌های پرنفوذ محدودیت های کرونایی را دور می زنند ۱۰:۳۷ قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 6 آذر 99 + جدول ۱۰:۳۷ شروط مطهری برای رضایی و قالیباف در صورت کاندیداتوری ۱۰:۳۶ شکست کرونا با روش امیر کربلایی زاده ۱۰:۳۵ عکس پسر امین حیایی در کنار خانم بازیگر ۱۰:۳۵ دیده شدن نهنگ بزرگ توسط بهنوش بختیاری + عکس ۱۰:۳۳ عکس تولد 39 سالگی لیلا بلوکات ۱۰:۳۳ پیر نشوید لطفا! ۱۰:۳۰ این خوراکی ها را بخورید تا کرونا نگیرید ۱۰:۲۸ قیمت سکه و طلای 18 عیار امروز پنجشنبه 6 آذر 99 + جدول ۱۰:۲۶ پایان سرقت های مسلحانه 3 شرور در هیرمند + جزئیات ۱۰:۲۵ بیرانوند درباره استقلال و پرسپولیس افشاگری عجیبی کرد ۱۰:۲۵ کرونا می گیرید اگر این اشتباه را مرتکب شوید ۱۰:۲۴ ماسک عجیب روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت + عکس ها ۱۰:۲۴ موعد برگزاری انتخابات آلمان اعلام شد ۱۰:۲۳ درآمد شرکت ملی نفت مشخص است ۱۰:۲۳ مسئولیت مدیران در خصوص ابتلای کارکنان خود به کرونا ادامه روز ماه سال ۱۶:۱۳ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۱۳:۵۸ قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید ۱۷:۱۱ فیلم لحظه آزار شیطانی دختر 14 ساله در راهروی ساختمان پزشکان ۲۲:۴۳ اقدام شیطانی پسر 13 ساله با دختر 20 ساله در مقابل دوستانش + عکس ۱۳:۰۴ دعوای پویان مختاری ریحانه پارسا به جای باریک کشید + فیلم ۱۲:۰۲ مرگ مغزی پریسا 25 ساله از ترس کرونا / داستان باور نکردنی + عکس ۱۳:۲۴ خانم بازیگر ایرانی از بن سلمان خواستگاری کرد + فیلم ۲۰:۱۰ مارادونا درگذشت + جزییات ۱۱:۴۵ بی آبرو شدن دختر دانشجو در استان فارس/ همکلاسی اش شیطان بود ۱۳:۴۰ خاله دختر بندرعباسی : آیلار صد در صد به قتل رسیده است + فیلم گفتگوی اختصاصی ۱۴:۵۴ قتل فجیع خواهر بخاطر ازدواج موقت با مرد عراقی / دختر آبادانی چه دید ۱۶:۰۵ خلبان سرشناس ایرانی کرونا گرفت / دعا کنید + فیلم ۱۲:۲۲ فیلم لحظه عجیب ترین سرقت در ستارخان تهران ۱۹:۴۴ فیلم خانم جاسوس صهیونیستی در لحظه تبادل با 3 تاجر ایرانی + جزییات ۰۴:۳۹ عکس های عجیب از 2 مرد و یک زن جوان که داخل پراید دستگیر شدند ۲۰:۲۱ علت مرگ مارادونا چیست ؟ / اسطوره فوتبال جهان درگذشت؟! ۱۸:۲۳ لاغری عجیب بازیگر سرشناس ایرانی + عکس قبل و بعد ۲۰:۳۶ قتل نوزاد ناخواسته در توالت / مادر با او چه کرد ؟ + عکس ۲۳:۴۴ عکس غم انگیز آخرین روزها در بیمارستان / کرونا این خانم معلم نمونه اهوازی را هم با خود برد ۲۳:۰۴ فلور نظری از آبروریزی ریحانه پارسا گفت ۱۲:۲۰ جنازه زن یزدی در تهران چه رازی دارد ؟ً + عکس های باورنکردنی ۰۷:۱۰ پسر 20 ساله کرجی خواهر بی آبرویش را سلاخی کرد / سارا از شوهرش قهر کرده بود ۱۴:۵۵ بازداشت 16 الاغ که جاده فردوس را بهم ریخته بودند ۰۰:۴۳ خودکشی عجیب یک مرد جوان در رشت ۱۱:۵۱ پربازدیدترین ویدئوی اینستاگرام ایران + فیلم دیدنی ۱۶:۲۵ علت مرگ ماه چهره خلیلی اعلام شد / او در لندن فوت کرد + عکس و بیوگرافی ۰۹:۴۰ تجاوز به دختر دانش آموز توسط معلم خصوصی در قرنطینه کرونایی / عاشقش شدم! ۱۶:۱۳ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۱۱:۲۸ قطع شدن سر و اندام 2 مرد موتورسوار در تصادف فجیع + فیلم بسیار تکاندهنده 16+ ۱۲:۴۸ حامله شدن خانم کارمند در تجاوز شیطانی آقای رییس! ۱۲:۱۸ تجاوز جنسی به لادن 22 ساله در خانه مجردی پسر پولدار تهرانی ۱۱:۴۸ بعد از تجاوز جسد برهنه دختر جوان را جلوی خانه پدرش انداختند ! ۱۳:۵۸ قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید ۱۹:۵۱ اقدام شیطانی زن تهرانی در آسانسور بین 2 مرد + فیلم ۰۶:۲۴ خودم را به بی غیرتی زده بودم / زنم به راحتی از قرارهای عاشقانه با مردها می گفت ۱۴:۳۳ عکس چهره باز دکتر شیطان صفت تهرانی / 12 زن آزار شیطانی دیدند + جزییات تکاندهنده ۲۰:۴۱ خاوری در کانادا کشته شد! / محمود خاوری کیست؟!+ فیلم لحظه شلیک گلوله ! ۰۸:۵۴ دختر 13 ساله بودم که خودم را در اختیار پسر همسایه گذاشتم / بی آبرو شدم ۱۵:۱۹ بوی بد دهان را سه سوته نابود کنید ۱۴:۴۹ آزار وحشیانه شیلا در اتاق سرایداری توسط 3 شیطان ۰۸:۵۲ فداکاری شگفت انگیز مادر آمریکایی برای دختر نازایش / او برای خود نوه می آورد + عکس ۱۰:۵۹ زن مطلقه نمی دانست پسر همسایه خانه او را دید می زند + فیلم مچ گیری ۱۳:۲۳ پشت پرده ساخت سوسیس با گوشت سگ در مشهد ۱۰:۴۹ تجاوز به دانش آموز در مسیر مدرسه / متجاوز به خارج فرار کرد ۰۸:۴۱ دختر دانشجو خودش را در مقابل دوربین پسر هم دانشگاهی اش رها کرد / بی آبرو شدم ۰۷:۰۰ راز بچه ای در شکم دختری که ازدواج نکرده بود! / بازداشت کبری در تهران ۱۲:۱۱ عکس زنجیر طلای علی دایی + فیلم و جزئیات ۱۴:۴۷ پوستی سفید با ماسک حنا ۲۲:۳۱ ازدواج مادری با پسرش / بازداشت بعد از بچه دار شدن!+ عکس ۱۰:۵۳ جواد یساری به خاطر خوانندگی در مراسم عروسی دستگیر شد/ در نی‌ریز رخ داد + فیلم عروسی ۱۳:۰۲ تجاوز به سمانه 21 ساله در ویلای چالوس / او ربوده شد! + عکس ۱۵:۰۰ دلایل ابتلا به درد کف پا! ۱۲:۳۱ 7 بیماری که با نشانه سردی پاها بروز می کنند ۱۸:۱۱ انتشار رقص هانیه توسلی و جواد عزتی در فضای مجازی + فیلم ۲۲:۰۷ تجاوز به محبوبه 13 ساله / دوربین روشن بود ۲۳:۴۹ ریحانه عامری / گفتگو با عکاس مدل ریحانه عامری ! / او کجا کار می کرد؟! + عکس ۱۵:۵۵ مرجان و 3 دخترش جنوب تهران را آلوده کردند / پلیس فاش کرد ۱۶:۲۵ علت مرگ ماه چهره خلیلی اعلام شد / او در لندن فوت کرد + عکس و بیوگرافی ۲۳:۰۰ اینجا خانه اجنه در دربند تهران است + فیلم و گزارش از اتاق اتاق خانه وحشت ۰۹:۴۰ تجاوز به دختر دانش آموز توسط معلم خصوصی در قرنطینه کرونایی / عاشقش شدم! ۱۳:۳۳ مداح سرشناس : آی مردم نگذارید من در بیمارستان بمیرم! ۱۵:۲۳ سرایدار مدرسه مچ خانم معلم و دو دانش آموز را در کتابخانه گرفت ۱۶:۱۲ زن تهرانی خواب بود که سایه مرد غریبه را بالای سرش دید / هیس فریاد نزن ! ۱۶:۴۸ فریبا دخترخاله اش را بدون لباس نزد شوهرش دید / خدایا کمکم کن! ۱۶:۱۳ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۱۲:۰۱ جسد دختر 6 ساله در گونی راز وحشتناکی داشت / پسر 18 ساله پدرش را لو داد / بروجرد ۱۹:۲۶ موهایتان را با ماست و دارچین روشن کنید ۱۰:۴۲ بازداشت دختر رقاص وسط خیابان سعدی ایلام / اعضای گروه موسیقی هم دستگیر شدند ۱۱:۳۶ تجاوز داماد به خواهرزن 15 ساله / راز شوم نامه بعد از خودکشی! ۰۶:۲۷ داماد بی پول عروس تهرانی را به خانه رییس اش فرستاد / فیلم سیاه برای پول ! ۱۰:۵۰ فیلم دار زدن مرد خائن توسط خانواده همسر/ او و زن جوان در خانه تنها بودند که غافلگیر شدند ! ۱۳:۳۹ این 7 استان ایران خطرناک است / مردم سفر نکنند ۱۷:۱۹ تجاوز معلم خصوصی به دختر 18 ساله پشت کنکوری / او خودکشی کرد ۲۰:۴۶ تجاوز جنسی به دختر جوان توسط رییس شرکت تجاری + فیلم مداربسته ۱۱:۲۸ قطع شدن سر و اندام 2 مرد موتورسوار در تصادف فجیع + فیلم بسیار تکاندهنده 16+ روز ماه سال ۰۶:۲۴ بریدن سر 2 زن جوان بی آبرو در تهران / قصاب محله به اعدام محکوم شد ۱۵:۱۸ فیلم 16+ / شکنجه بچه گربه توسط 2 نوجوان ایرانی / همه شوکه شدند ۱۰:۰۹ این فیلم واقعی از خانم بازیگر ایرانی همه را تکان داد! / آیدا کیخایی سرطان دارد + عکس ها ۱۲:۰۲ مرگ مغزی پریسا 25 ساله از ترس کرونا / داستان باور نکردنی + عکس ۱۹:۳۶ دستفروشی قهرمان کشتی جهان‌ در اندیمشک +فیلم ۰۸:۰۰ جزییات رینگ خونین در تربت حیدریه / ورزشکار قهرمان کشته شد + فیلم گفتگو و عکس ها ۱۰:۱۷ نجفی بدون دستبند و باز خندان در دادگاه دوم + گزارش تصویری ۰۷:۱۰ پسر 20 ساله کرجی خواهر بی آبرویش را سلاخی کرد / سارا از شوهرش قهر کرده بود ۱۸:۰۴ تا ابد می‌گویم قتل میترا استاد شبه عمد بود نه عمد + فیلم ۱۶:۱۳ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۱۳:۲۴ خانم بازیگر ایرانی از بن سلمان خواستگاری کرد + فیلم ۱۳:۰۴ دعوای پویان مختاری ریحانه پارسا به جای باریک کشید + فیلم ۱۲:۲۲ فیلم لحظه عجیب ترین سرقت در ستارخان تهران ۰۸:۴۱ قیمت مرغ / یک بام و 5 هوا ! ۰۸:۰۱ اعتراض نمایندگان مجلس به گرانی ها در صحن علنی مجلس / قشر متوسط را له کردید! ۱۱:۲۸ همه چیز درباره زندگی عجیب «سیروس گرجستانی» ۲۲:۳۱ ازدواج مادری با پسرش / بازداشت بعد از بچه دار شدن!+ عکس ۲۱:۰۰ فیلم این سگ جهان را تکان داد! / خودش سوخت تا انسان ها زنده بمانند ۱۹:۱۶ بادمجان حمایتی به مردم تحویل داده شد + عکس ها ۲۳:۲۹ قتل جوان تهرانی وسط خیابان ولیعصر / دادگاه برگزار شد + فیلم لحظه باورنکردنی قتل ۱۰:۱۸ اولین عکس از مردانی که تهران را هم گرمی می فروشند + تصاویر ۲۳:۰۴ فلور نظری از آبروریزی ریحانه پارسا گفت ۲۲:۳۱ قیمت خودرو امروز ۲۰ تا ۳۰ درصد افت کرد ۲۱:۰۲ برای گرفتن یارانه 100 هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی چه باید کرد ؟ ۲۰:۰۵ کشف فلز مثلث عمودی مرموز در وسط بیابان های یوتا + فیلم ۱۶:۲۵ علت مرگ ماه چهره خلیلی اعلام شد / او در لندن فوت کرد + عکس و بیوگرافی ۱۲:۱۸ تجاوز جنسی به لادن 22 ساله در خانه مجردی پسر پولدار تهرانی ۰۶:۲۴ بریدن سر 2 زن جوان بی آبرو در تهران / قصاب محله به اعدام محکوم شد ۱۵:۱۸ فیلم 16+ / شکنجه بچه گربه توسط 2 نوجوان ایرانی / همه شوکه شدند ۱۰:۰۹ این فیلم واقعی از خانم بازیگر ایرانی همه را تکان داد! / آیدا کیخایی سرطان دارد + عکس ها ۱۲:۰۲ مرگ مغزی پریسا 25 ساله از ترس کرونا / داستان باور نکردنی + عکس ۱۴:۴۹ آزار وحشیانه شیلا در اتاق سرایداری توسط 3 شیطان ۰۸:۵۴ واکنش عجیب مهدی کوشکی به ازدواج سفیدش با ریحانه پارسا / صیغه بودیم + عکس ۲۳:۱۹ اعدام برای مرد شیطان صفت به خاطر آزار دختر 21 ساله تهرانی + عکس ۱۹:۳۶ دستفروشی قهرمان کشتی جهان‌ در اندیمشک +فیلم ۰۸:۰۰ جزییات رینگ خونین در تربت حیدریه / ورزشکار قهرمان کشته شد + فیلم گفتگو و عکس ها ۱۰:۱۷ نجفی بدون دستبند و باز خندان در دادگاه دوم + گزارش تصویری ۱۷:۲۷ دزدیدن سگ خانم بازیگر سرشناس ایرانی + فیلم گریه های حدیثه تهر انی ۱۱:۲۸ قطع شدن سر و اندام 2 مرد موتورسوار در تصادف فجیع + فیلم بسیار تکاندهنده 16+ ۱۴:۱۷ ورود سریع سپاه برای مهار گرانی با فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب + فیلم ۱۰:۴۹ تجاوز به دانش آموز در مسیر مدرسه / متجاوز به خارج فرار کرد ۰۷:۱۰ پسر 20 ساله کرجی خواهر بی آبرویش را سلاخی کرد / سارا از شوهرش قهر کرده بود ۱۸:۰۴ تا ابد می‌گویم قتل میترا استاد شبه عمد بود نه عمد + فیلم ۱۶:۱۳ اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته ۱۳:۲۴ خانم بازیگر ایرانی از بن سلمان خواستگاری کرد + فیلم ۱۳:۰۴ دعوای پویان مختاری ریحانه پارسا به جای باریک کشید + فیلم ۱۲:۲۲ فیلم لحظه عجیب ترین سرقت در ستارخان تهران ۰۸:۴۱ قیمت مرغ / یک بام و 5 هوا ! ۰۸:۰۱ اعتراض نمایندگان مجلس به گرانی ها در صحن علنی مجلس / قشر متوسط را له کردید! ۱۱:۲۸ همه چیز درباره زندگی عجیب «سیروس گرجستانی» ۲۰:۲۶ قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر در کرمان / رومینا اشرفی تکرار شد + عکس و فیلم ۰۰:۱۴ توهین تتلو به پیکر استاد محمد رضا شجریان + عکس ۲۳:۴۹ ریحانه عامری / گفتگو با عکاس مدل ریحانه عامری ! / او کجا کار می کرد؟! + عکس ۱۱:۳۰ جسد دختر 14 ساله از درخت آویزان بود/ قتل بعد از تجاوز مردان شیطان صفت+ عکس ۲۳:۴۲ عکس قاتل فاطمه فرحی که سرش بریده شد ! / پسرعمو اعتراف کرد! + عکس فاطمه ۱۶:۲۵ علت مرگ ماه چهره خلیلی اعلام شد / او در لندن فوت کرد + عکس و بیوگرافی ۲۰:۳۷ این مستاجران مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند + جزئیات ۱۷:۲۲ ریحانه عامری / اعتراف پدر به تماشای لحظه به لحظه جان دادن ریحانه عامری + فیلم و عکس ۲۳:۰۴ ریحانه عامری / آخرین فیلم از ریحانه عامری در کنار پسری که دوستش داشت + عکس و فیلم ۰۸:۵۰ فیلم 16+ / این مرد بی رحم را نفرین کنید / 7 ثانیه هولناک ۲۲:۳۰ عکس اینستاگرام ریحانه عامری / این عکس ها او را به دردسر انداخت + عکس و فیلم ۲۱:۵۹ قتل فاطمه برحی با فرار از خانه پسرعمو / رومینا اشرفی و ریحانه عامری با او هم سرنوشت بودند + عکس ۰۶:۲۶ اولین عکس از عسل 10 ساله و قاتل جوانش / کمر عسل را شکستم ! ۱۳:۵۳ فروش دختر 11 ساله به پیرمرد 90 ساله بوشهری + فیلم تکاندهنده ۱۳:۰۲ تجاوز به سمانه 21 ساله در ویلای چالوس / او ربوده شد! + عکس ۱۸:۴۷ تجاوز به آذر در تصمیم شوم 3 متجاوز در خانه زن فاسد ۱۲:۱۸ تجاوز جنسی به لادن 22 ساله در خانه مجردی پسر پولدار تهرانی ۲۳:۰۰ اینجا خانه اجنه در دربند تهران است + فیلم و گزارش از اتاق اتاق خانه وحشت ۲۱:۲۶ بازنگری در همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ نتیجه نهایی به زودی اعلام خواهد شد ۲۱:۴۱ خودکشی دانش‌آموز ممتاز تهرانی بعد از کنکور ریاضی ۰۷:۴۸ بازداشت کرکس کوچه های بن بست در مشهد / با چاقو تهدیدم کرد و من تن به خواسته هایش دادم + عکس ۰۰:۵۳ لو رفتن سوالات کنکور در دوران کرونایی / نگرانی رئیس سازمان سنجش ۱۷:۳۲ سلمان رشدی خودکشی کرد + عکس ۱۴:۲۳ خودکشی دختر و پسر عاشق پیشه با دستان گره زده به هم در سد گدار + فیلم دردناک جنازه ها 16+ ۲۱:۱۵ فیلم ریحانه عامری در لباس عروس قبل از قتل توسط پدرش با تبر + عکس و جزییات هم اکنون دیگران می خوانند ناگفته های تلخ عروس 15 ساله مشهدی / خواهر 5 ساله ام در خطر است اوباش های منطقه 23 مأمور نیروی انتظامی را به شهادت رساندند + عکس ریحانه پارسا در موزیک ویدئوی شادمهر عقیلی بازی کرد / واکنش ها جزئیات کامل از نحوه ثبت نام و دریافت وام یک میلیونی کرونا سد دلار و سکه شکسته می‌شود؟ 8 مداح و نوازنده دستگیر شدند قیمت سکه و طلای 18 عیار امروز پنجشنبه 6 آذر 99 + جدول فیلم دلخراش از صحنه قتل یک مرد با ضربات متعدد چاقو در صف عابربانک + عکس حرف های ممنوعه درباره کرونا در روزهای بارانی چگونه از ماسک استفاده کنیم؟ پیش‌بینی ارزان شدن قیمت مسکن در تهران خودکشی مرد جوان در روی پل یخ سازی رشت + عکس دیگر رسانه ها اقتصادی روش غیرمستقیم سهامداری عدالت + فیلم ورود آرام برندهای خارجی پوشاک به بازار کشورمان وام مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی به کارگران قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 6 آذر 99 + جدول قیمت سکه و طلای 18 عیار امروز پنجشنبه 6 آذر 99 + جدول درآمد شرکت ملی نفت مشخص است سد بتنی 25 هزار تومانی دلار می ریزد ؟ راهکاری برای جلوگیری از کم شدن سهمیه سوخت خودرو ریز به ریز هزینه های درمان کرونا + جدول پیش‌بینی ارزان شدن قیمت مسکن در تهران قیمت لوازم یدکی سمند در بازار + جدول روند صعودی بیت کوین متوقف شد وضعیت جدید قیمت مرغ در بازار جزئیات کامل از نحوه ثبت نام و دریافت وام یک میلیونی کرونا شرایط وام کرونایی سد دلار و سکه شکسته می‌شود؟ مرغ نخرید ! / قیمت مرغ تا چند روز دیگر ارزان می شود طرح مالیات بر خانه های خالی + جزئیات و شرایط شرایط و نحوه ثبت نام 5 محصول ایران خودرو انتشار اوراق نفتی موجب تورم و رکود می شود ادامه

موضوعات داغ

ایران فیلم عکس قتل کرونا مرد ماه تهران قیمت درگذشت پرونده های ویژه تجاوز به کودکان کار / تجاوز چیست ؟ + سرنوشت های تلخ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته پیشگویی عجیب درباره پایان کرونا / پسر جوانی که آینده را دیده است + عکس روش غیرمستقیم سهامداری عدالت + فیلم بازداشت 4 مرد با نفوذ با 300 میلیارد فرار مالیاتی / در شیراز رخ داد + جزئیات حوادث محاکمه متهمان قتل خاشقچی در ترکیه پایان یافت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته پیشگویی عجیب درباره پایان کرونا / پسر جوانی که آینده را دیده است + عکس ماهر الاخرس پس از 103 روز اعتصاب غذا آزاد شد خودکشی مرد جوان در روی پل یخ سازی رشت + عکس چهره ها شکست کرونا با روش امیر کربلایی زاده عکس پسر امین حیایی در کنار خانم بازیگر دیده شدن نهنگ بزرگ توسط بهنوش بختیاری + عکس عکس تولد 39 سالگی لیلا بلوکات ریحانه پارسا در موزیک ویدئوی شادمهر عقیلی بازی کرد / واکنش ها پربازدیدترین ویدیوها پربازدیدترین اخبار اخبار اقتصادی / مهم ترین های 24 ساعت گذشته قیمت سهام امروز شرکت ها در بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید خودم را به بی غیرتی زده بودم / زنم به راحتی از قرارهای عاشقانه با مردها می گفت اشتراک در خبرنامه

با اشتراک در خبرنامه رکنامهمترین و جدیدترین اخبار روز را در ایمیل خود داشته باشید:

اشتراک در خبرنامه

"سنجاق" مجری انحصاری تبلیغات رکنا

 تماس با ما  درباره ما  تعرفه تبلیغات  شهروند خبرنگار  پرسش و پاسخ آرشیو

سایت اینترنتی رکنا کلیه حقوق متعلق به سایت اینترنتی رکنا است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آزار و اذیت کودک کار فال فال پلیس فتا ناجا کودک آزاری پلیس فتا هتک حرمت کودکان کار کودک آزاری قانون کودک کار فیلم کودک آزار زندان پلیس فتا تجاوز تجاوز آمیزش جنسی جرم آزار و اذیت قتل تجاوز دسته جمعی تجاوز به محارم سوءاستفاده جنسی از کودکان تجاوز در زندان متجاوز تجاوز قاضی جزییات اعدام حکم متجاوز تجاوز جنایت قربانی تجاوز متجاوز خیانت طلاق حادثه متجاوز جنسی مجازات اعدام تجاوز جنسی زنای به عنف تجاوز جنسی زنا زنای به عنف تجاوز جنسی بکارت زنا لواط جرم اخبار حوادث تجاوز تهدید انتشار کودکان کار کم سن و سال سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران فیلم عکس قتل کرونا مرد ماه تهران قیمت درگذشت پلیس فتا تهران بزرگ تجاوز به کودکان اینجا کلیک کنید جرایم منافی عفت فضای مجازی قرار می گیرد مقام قضایی کودکان کار کودک آزاری تجاوز چیست تجاوز جنسی طرح شکایت فیلم لحظه شیطان صفت دستگیر شد کودک آزار دانش آموز پیش بینی مهم ترین بزه دیده دو کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی گفت: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیرو‌های طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت است .

 


وی با بیان اینکه تعداد محدودی از پرستارانی که در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند ، افزود: در حال حاضر، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مشغول خدمت هستند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.
عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یکی از چالش‌های جهانی است، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند