Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک جلسه ای را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کرد و در این جلسه با توجه نتایج قطعی دوپینگ ورزشکاران رشته های وزنه برداری و دوچرخه سواری،  هیات اجرایی تصمیم به تخصیص مجدد مدال ها و دیپلم افتخار المپیک لندن گرفت.

بر این اساس ، در دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه برداری المپیک لندن، نواب نصیر شلال از ایران مدال طلا می گیرد و  بارتومیچ از لهستان مدال نقره و ایوان افریموف از ازبکستان مدال  برنز  را دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 568038 برچسب‌ها وزنه برداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا

به گزارش جام جم آنلاین، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز همراه بوده است و رقابت‌های دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجده آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باریتعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

دیگر خبرها

  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود