Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین پلاک کوبی مفاخر اقتصاد ایران برای نخستین بار و در هفته ی کارآفرینی در محل اقامت علی اصغر کیهانی پدر صنعت نوین بتن ایران، در منطقه یک با هدف تجلیل از کارآفرینان موفق برگزار شد.

به گزارش برنا؛ سید حمید موسوی شهردار این منطقه در این مراسم که با حضور حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو _ ایران، سید علی مفاخریان مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر شهرداری تهران، غلامرضا کاظمی دینان مشاور عالی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو و رئیس کمیته مفاخر کارآفرینی و کسب و کار، مدیران شهری منطقه یک و خانواده ی این چهره ماندگار برگزار شد اظهار داشت: ارج نهادن بر عملکرد کارآفرینان و نوآوران صنعت که در اوضاع و شرایط سخت و آسان کشور همواره در مسیر اشتغال زایی و رشد اقتصادی و توسعه رفاه انسانی حضور فعال داشته اند مایه ی مباهات مسئولین و از وظایف پر افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علی اصغر کیهانی از نوادر و چهره های ماندگار صنعت بتن ایران با تلاش های پیگیرانه خود موجبات پیشرفت این صنعت را در کشور مهیا نموده و با تلفیق علم و صنعت توانسته در زمینه سیما و منظر شهری و استفاده از بتن جهت ایجاد هماهنگی بصری، تولید قطعات پیش ساخته، مکانیزه کردن و ورود تکنولوژی به عرصه ی بتن و تولید محصولات با دوام  برای شهر و شهروندان خدمات خوبی را به ارمغان آورد.

موسوی خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از مقاومت و زیبایی شهر را مرهون زحمات علی اصغر کیهانی هستیم و هم اکنون آمادگی خود را در راستای هرگونه همکاری در جهت توسعه این صنعت در جهت حفظ منافع ملی و تقویت تاب آوری شهر اعلام می کنیم و بر خود می بالیم که در منطقه ای توفیق خدمت گزاری داریم که شهروندانی چون ایشان را در خود جای داده است.

گفتنی است علی اصغر کیهانی سنگ بنای بزرگترین کارخانه های بتن و قطعات بتنی (ایران فریمکو و پارس لانه و اسکلت بتنی ایران) را استوار نموده که رکورد بزرگ ترین بتن ریزی کشور در یک روز را به نام خود ثبت نموده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت

در این کلیپ یادی می کنیم از تیزر تبلیغاتی شرکت هواپیمایی ترکیه با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت.

دانلود (7.4MB)

دیگر خبرها

  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • کشف برخی از اسرار درخشان‌ترین انفجار کیهانی
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور
  • پلاک‌قرمز‌ها برای معتادان ناامن شدند