Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که همه گروه‌های فلسطینی بر اتخاذ گزینه مقاومت برای مقابله با توطئه‌ها اتفاق نظر دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در گفتگو با المیادین درباره تحولات اخیر منطقه و فلسطین اظهار داشت که تشکیلات خودگردان فلسطین با از سرگیری هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی بهانه‌های برخی طرف‌های سازشکار در روند عادی سازی با اشغالگران را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

حازم قاسم گفت که گروه های فلسطینی در اتخاذ گزینه مقاومت همه جانبه برای مقابله با توطئه‌ها اتفاق نظر دارند.

پیش از این منابع به المیادین گزارش دادند که پس از اعلام تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای از سرگیری روابط با رژیم اشغالگر گفتگوها میان جنبش حماس و فتح در قاهره با یک عقب گرد نسبی مواجه شده است.

ابومرزوق از رهبران حماس: بازگشت به همکاری امنیتی با اشغالگران، آشتی را به شکست کشاندعضو رهبری حماس: تکاپوی برخی حکام عرب برای عادی‌سازی به انزوای خودشان منجر می‌شود

«موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس در این زمینه گفت که بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی روند آشتی فلسطینی و وحدت ملی را خنثی کرده است.

ابومرزوق همچنین درباره پرونده عادی‌سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی این روند را تغییر قابل توجهی در رویکرد اعراب به مسئله فلسطین دانسته و تاکید کرد که موضع عربستان و امارات در زیر پا گذاشتن مسئله فلسطین با فشار آمریکا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای از قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس فوری در غزه استقبال و تأکید کرد: ما بر ضرورت دستیابی به آتش‌بس دائم که به خروج تمامی نظامیان اسرائیلی از نوار غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود منجر شود، تاکید می‌کنیم.

حماس افزود: ما همچنین آمادگی خود را برای مشارکت در عملیات مبادله اسرا که به آزادی اسرای هر دو طرف فلسطینی و اسرائیلی منجر شود، اعلام می‌داریم.

در این بیانیه آمده است: ما در همین راستا، بر اهمیت آزادی تردد شهروندان فلسطینی و ورود همه نیازهای انسانی برای همه ساکنان نوار غزه از جمله تجهیزات سنگین برای آواربرداری و دفن اجساد شهدای زیر آوار مانده از ماه‌ها پیش تاکید می‌کنیم.

جنبش حماس شواری امنیت را هم به اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور پایبندی به آتش‌بس در غزه و توقف نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ملت فلسطین دعوت کرد.

این جنبش بر حق ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل خود به پایتختی قدس شریف، حق بازگشت و تعیین سرنوشت طبق قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی تاکید کرد.

حماس از تلاش‌های الجزایر و دیگر کشورها در شورای امنیت که پشتیبان ملت فلسطین بوده و هستند و برای توقف جنگ و نسل‌کشی رژیم اشغالگر تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

کد خبر 6062381

دیگر خبرها

  • خالد مشعل: مقاومت در وضعیت خوبی است
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین به روایت منبع آگاه
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • آمریکا هیچ راهی جز تسلیم در برابر خواسته‌های حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی ندارد
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • حماس: رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • حماس: نتانیاهو مسئول کامل شکست مذاکرات است
  • استقبال حماس از قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌ بس در غزه
  • استقبال حماس از قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در نوار غزه