Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:58:46 GMT

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشی در خراسان شمالی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۵۷۹

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشی در خراسان شمالی آغاز شد

سرهنگ اسماعیل فرجی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بر نهضت کمک مومنانه تاکید کرد و اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی حدود چهار میلیون ریال است که در این بسته ها برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات قرار دارد.

وی افزود: در قرارگاه شهید سلیمانی افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند پس از شناسایی اطلاعات آنها در اختیار این نهاد قرار می گیرد که افراد نیازمند کمک های حمایتی دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تست افرادی که مثبت اعلام شود و اگر این خانوار ها نیازمند باشند و  قرنطینه را نیز رعایت کنند از کمک های معیشتی بهره مند خواهند شد.

وی از مبتلایان به ویروس کرونا خواست تا تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند.

وی گفت: در صورتی که نیاز به کمک های معیشتی داشته باشند آنان را مورد حمایت قرار خواهیم داد تا دوران نقاهت خود را بگذرانند.

فرجی اظهار داشت: خانواده های این افراد نیز شناسایی می شوند و برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا آموزش می بینند.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: تاکنون در نهضت کمک مومنانه ۱۱۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح استان توزیع شده است که با احتساب کمک هایی که در هفته بسیج خواهد شد به بیش از ۱۲۳ هزار بسته خواهد رسید.

فرجی افزود: افرادی نیز که از ناحیه بیماری در کسب و کار خود متضرر شده اند شناسایی خواهند شد و به شرط رعایت قرنطینه و پروتکل های بهداشتی حمایت می شوند.

وی اظهار داشت: در طرح نهضت کمک های مومنانه دستگاه های حمایتی و خیران مشارکت خوبی دارند.

۱۲۰ هزار خانوار نیازمند در سطح استان شناسایی شده بود که برخی از اقشار جامعه از ناحیه ویروس کرونا در تعطیلی و قرنطینه اجباری آسیب اقتصادی جدی دیده‌اند.

خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفری ۳۵۰ هزار نفر بسیجی دارد که اعضای بسیج در قالب ۲۲ سازمان قشری سازماندهی شده اند.

استان خراسان شمالی از ابتدای مردادماه درگیر وضعیت قرمز کرونایی بوده است.  

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی سازمان بسیج مستضعفان بجنورد خراسان شمالی سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور خراسان شمالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی