Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام درویشی دفاع مقدس را گنجینه ای همیشگی برای ملت ایران دانست و گفت: باغ موزه دفاع مقدس، جلوه ای ماندگار برای نسل های آینده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین« علی درویشی» امروز(6 آذر) در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره همه شهدای استان، اظهار داشت: باغ موزه ظرفیت خوب و بزرگی برای جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای همیشگی برای ملت ایران است، افزود: این باغ موزه می تواند اثر ماندگاری برای  به تصویر کشیدن ایثارگری ها، خدمات و تلاش های مردم استان لرستان در دوران دفاع مقدس بویژه در  دوران انقلاب  اسلامی باشد.

 

وی با بیان اینکه باغ موزه ظرفیت خوبی است و در آستانه به بهره برداری رسید ن قرار دارد، افزود: سازه با ارزشی شروع شده است که انشاء الله  با همکاری مسئولان به زودی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

حجت الاسلام درویشی خاطرنشان کرد: نیاز داریم ایثارگری ها و شجاعت های رزمندگان عزیز را در دوران دفاع مقدس به تصویر بکشیم و صحنه های آن را مصور کنیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدی جلوه ماندگاری برای نسل های آینده  خواهد بود، افزود: با ساخت این باغ موزه نسل های آینده می توانند بدانند مردم استان لرستان و جوانان بسیجی در دوران دفاع مقدس  چه رشادت ها و شجاعت های برای دفاع از انقلاب اسلامی داشته اند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: نسل های آینده باغ موزه دفاع مقدس دفاع مقدس باغ موزه دفاع دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در بازدید از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس سال‌هاست آغاز شده، اما همچنان شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت این پروژه نیستیم، طبق زمان بندی امیدواریم فاز اول این مجموعه در نیمه اول سال جدید به بهره‌برداری برسد که می‌تواند روند ساخت فاز‌های تکمیلی را هم افزایش بدهد. 

وی ضمن تاکید بر اهمیت هویت‌سازی و ضرورت وجود المان‌های دفاع مقدس در ساخت موزه بیان کرد: باغ موزه دفاع مقدس باید با محوطه‌سازی همراه باشد به طوری که در جای جای آن نماد‌های دفاع مقدس را مشاهده و با حضور در آن احساس کنیم که در دروان دفاع مقدس قدم می‌زنیم، در همین راستا باید محوطه سازی مناسب صورت بگیرد و ادوات مربوطه به دفاع مقدس در سکو‌های طراحی شده به نمایش گذاشته شود. 

این مسئول افزود: حتی در ساختمان اداری که از قبل در این مجموعه ساخته شده نیز می‌شد از نماد‌ها و آثار دفاع مقدس استفاده شود تا با سایر فضا‌های شهری و اداری موجود تفاوت داشته باشد.

رجحانی تاکید کرد: منابع ساخت محدود است بنابراین باید در چنین پروژه‌هایی هویت سازی و پرداختن به ماهیت کار بیش از هر پروژه دیگری مورد توجه قرار گیرد به شکلی که به خصوص نسل جوان با حضور در این مجموعه حال و هوای دفاع مقدس را احساس کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود