Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-اهدای جهیزیه به نوعروسان ایلامی با حضور جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در مجتمع لاله برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ اهدای جهیزیه به نوعروسان ایلامی با حضور جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در مجتمع لاله برگزار شد.

در این مراسم سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که حضرت امام(ره) از آن یاد کرده است و مقام معظم رهبری نیز به عنوان مظهر اقتدار ملی یاد کرده است اظهار داشت: امروز بسیج همان شجره طیبه مورد نظر حضرت امام(ره) و مظهر اقتدار ملی است که در عرصه سازندگی، کمک مومنانه و خدمات اجتماعی همراه و همگام با مردم و درکنار مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حضور بسیج در تمام صحنه‌ها امید بخش دل محرومان و مستضعفان است و اهداء جهیزیه که در این مراسم به اجرا در می‌آید نیز در راستای ارائه خدمات اجتماعی بسیج به جامعه هدف است.

وی افزود: افتخار بسیج آن است که مردمی است و این مردمی بودن موجب شده است تا بسیج در کنار خسارت دیدگان ناشی از کرونا اقدام به راه‌اندازی کمک‌های مومنانه کند و در اولین مرحله آن در ایلام بیش از ده هزار خانواده را تحت پوشش قرار دهد.

شاکرمی اجرای مرحله دوم و سوم رزمایش کمک مومنانه در استان ایلام را موفق ارزیابی کرد و گفت: در مجموع بیش از 20 هزار خانوار ایلامی خسارت دیده ناشی از کرونا کمک‌های مومنانه دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه که امروز شاهد آن هستیم 100 سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی اهدا می‌شود تا با اهداء این هدایا که هدیه مقام معظم رهبری است زندگی خود را آغاز کنند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ دریافت کنندگان این هدایا را برکت زندگی خود بدانند که از طرف مقام معظم رهبری دریافت کرده‌اند و از اینکه آغاز زندگی آنان با هدیه رهبر معظم انقلاب است بر خود ببالند.

با هم تصاویری از این مراسم را ببینیم.

اهدای جهیزیه به نوعروسان در سالروز ولادت پیامبر(ص)اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق محروم استان مرکزی به روایت تصویرپیشگامی مردم خمینی‌شهر در کمک‌های مومنانه / اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان + فیلم

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهدای جهیزیه به نوعروسان کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور  ارزش جهیزیه ها و لوازم ضروری را در مجموع 25 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: : به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و ۱۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

صباغیان با بیان اینکه  هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است افزود: به طور میانگین ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان است.

وی گفت: از ابتدای پارسال تاکنون، ۱۲۶۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداددر اشنویه
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • اهداء جهیزیه به نوعروسان مددجو آبدانانی
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان آبدانانی