Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا کشاورزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: یک باب منزل مسکونی شهری به مبلغ یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در کنار آورده متقاضی، از طریق اعتبارهای کمیته امداد، وام قرض الحسنه و کمک خیران در سال گذشته خریداری و امسال به مددجو تحویل شد. 

وی اضافه کرد: یک منزل مسکونی روستایی نیز سال گذشته از طریق اعتبارهای کمیته امداد، کمک خیران و طرح اکرام به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال خریداری و امسال به متقاضی تحویل  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارداشت: هم‌اکنون ۲ منزل مسکونی روستایی در حال احداث است که تاکنون مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از طریق اعتبارهای کمیته امداد و تسهیلات در این منزل هزینه شده است. 

کشاورزیان تصریح کرد: در تلاشیم تا پایان سال جاری بتوانیم با همت خیران، ۲ باب منزل روستایی را تکمیل و تحویل نیازمندان دهیم.

خیران بخش امیرآباد پیشگام در طرح ساخت مسکن نیازمندان

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد هم در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: در سال‌های اخیر، خیران منطقه کمک قابل توجهی به ساخت مسکن ویژه جوانان و نیازمندان داشتند.

مهدی رومنانی اظهار داشت: ساختمان پنج واحدی سرای جوانان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، امسال تحویل متقاضیان شد که تمام اعتبار آن توسط یکی از خیران بومی تامین شد.

وی ادامه داد: ۲ باب منزل مسکونی نیز با اعتبار ۲ میلیارد ریال با کمک ۸۰ درصدی خیران ساخته و تحویل شده است که یکی از منازل روستایی و دیگری در شهر امیریه بود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد به اعطای تسهیلات ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: چهار نفر از مددجویان متقاضی ساخت مسکن، امسال از کمک‌های کمیته امداد و تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی بهره‌مند شدند که در حال ساخت خانه خود هستند.

برچسب‌ها مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی امیریه دامغان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی امیریه دامغان مسکن مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی امیریه دامغان مسکن اخبار کنکور میلیون ریال کمیته امداد منزل مسکونی ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن