Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نشست هماهنگی مسئولین تیم عملیاتی معاونت بهداشت و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان برگزار شد.

در این نشست مسئولین هر تیم عملیاتی در این دو نهاد  با تیم متناظر خود در دستگاه مقابل برنامه‌های هماهنگی خود را طرح‌ریزی کردند.

تعیین محل استقرار تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی مطابق دستورالعمل، توزیع نیروهای انسانی بسیج در بین تیم‌های مراقبتی و نظارتی بهداشت، ارائه خدمات مراقبتی در منزل، روش‌های آموزش گسترده برای گروه‌های هدف در هر محله، چگونگی شناسایی افراد کم بضاعت و نحوه توزیع بسته‌های معیشتی از طرف تیم حمایتی مهم‌ترین برنامه‌هایی بودند که در این نشست تیم‌های متناظر دو دستگاه در مورد آنها تصمیم‌گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است طرح شهید حاج قاسم سلیمانی(مدیریت بیماری کرونا به شیوه محله و خانواده محور) از اول آذرماه جاری آغاز شده است.

در این طرح مراقبت‌های بهداشتی به صورت محله‌ای و خانه به خانه توسط تیم‌های مراقبتی انجام می‌شود، خانوارهای کم بضاعت شناسایی شده نیز برای قرنطینه خانگی دو هفته‌ای مطابق پروتکل‌های تعریف شده با اهدا بسته‌های معیشتی از طرف سپاه پاسداران حمایت می‌شوند.

نشست هماهنگی مسئولین تیم‌های عملیاتی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با حضور معاون بهداشت و مسئولین عملیاتی این معاونت، مسئول بسیج سازندگی، مسئول بسیج جامعه پزشکی، معاون سلامت، معاون عملیاتی و بازرسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سپاه پاسداران بیماری مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب فردا از سد گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، شرکت آب منطقه‌ای گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ برای مدیریت حجم آب مخزن سد و تامین نیاز آبی زمین‌های کشاورزی محدوده سد و شبکه وشمگیر بخشی از آب سد گلستان از ساعت ۷ صبح فردا شنبه اول اردیبهشت رهاسازی می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به بارش‌های مناسب سال آبی جاری، سد درآستانه سرریز شدن است و برای سومین بار در سال آبی جاری، رها سازی آب سد انجام می‌شود.

براساس این اطلاعیه، رها سازی آب این سد برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف آب رودخانه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

در این اطلاعیه تاکید شده است؛ رها سازی آب این سد برای تامین آب زمین‌های کشاورزی و مصارف محدوده سد و شبکه وشمگیر است و برداشت آب توسط بهره برداران مسیر رودخانه گرگانرود در حد فاصل پایاب سد گلستان تا سد وشمگیر ممنوع است.

در این اطلاعیه از مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان شهر‌ها وروستا‌های مسیر گرگانرود خواسته شده است؛ از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان و مخازن وشمگیر خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • رها سازی آب فردا از سد گلستان
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • (عکس) شیوه جالب سردار سپاه برای ابراز ارادت به رهبر انقلاب
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد