Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@23:57:01 GMT

٢٣بیمار کووید ۱۹ در البرز جان باختند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۷۹۸

٢٣بیمار کووید ۱۹ در البرز جان باختند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این‌که طی ٢۴گذشته ۲۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اندو مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۲۲۵۱ نفر رسیده است، گفت: در این مدت ۱۰۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز به ۲۵ هزار و ۹۳۰ نفر رسیده است.

فتحی با بیان این‌که در حال حاضر تعداد ۸۶۰ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند، گفت: از این تعداد، ابتلای ۴۰۴ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

او افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۲ هزار و ۸۱۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام /ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا در هرمزگان، غلامعلی جاودان شامگاه ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران همراه با رعد و برق  وزش باد شدید در استان وجود دارد به تمامی مراکز بهداشتی درمانی استان اعلام گردید تا تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا در شبکه‌های بهداشت و درمان، معاونت ها و بیمارستان‌ها جلسات کمیته مدیریت بحران برگزار و نیازهای هر مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر لزوم شناسایی مادران باردار و پرخطر و اسکان آنها در مناطق امن و نزدیک به مراکز درمانی، گفت: تمهیدات لازم در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه مادران باردار، کودکان و سالمندان، تامین تجهیزات دارویی و درمانی، تامین نیروی انسانی متبحر و متخصص اندیشیده و مراکز اورژانس ۱۱۵، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها در آماده باش کامل باشند.

جاودان بر لغو مرخصی‌ها در همه سطوح اجرایی تاکید کرد و افزود: لازم است تمامی اعضای ستاد آماده‌باش را به زیرمجموعه اعلام و تا سه رده جانشین را تعیین و معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • دهه شصتی‌ها؛ اولین مخاطب مراکز همسرگزینی/ چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • ۱۷ میلیون زن و مرد دهه شصتی مجردند | چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • چرا برخی از دهه شصتی‌ها در تجرد قطعی ماندند؟
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین
  • رفتار نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسرائیل جوانمردانه بود
  • رفتار نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسزائیل جوانمردانه بود