Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@22:36:25 GMT

کنایه سنگین حسن روحانی به ترامپ

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۸۴۱

کنایه سنگین حسن روحانی به ترامپ

رئیس جمهور گفت: اقتصاد ایران نشان داد که یک اقتصاد بزرگ و مقاوم است.

به گزارش شریان نیوز،حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم بهره‌برداری از چند طرح بزرگ نفتی، گازی و پتروشیمی گفت: ایران ثابت کرد که در این سه سال جنگ، البته قبل از آن هم در دوران تحریم هم مقاومت و ایستادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این سه سال در یک جنگ بودیم و با همه توان روبروی ملت ایران آمدند و شکست مفتضحانه خوردند.

 

وی ادامه داد: آنهایی که می خواستند در سال ۹۷ ملت ایران جشن ۲۲ بهمن نبیند و آنها وارد ایران شوند، همه سرنگون شدند و همه دوران قلدری‌های آنها پایان یافت و چند هفته دیگر به زباله دان تاریخ ریخته می شوند. این ملت ایران بود که مقاوم ایستاد و پیروز شد و این دشمنان ایران بودند که دچار شکست شدند.

روحانی گفت:  اقتصاد ایران نشان داد که یک اقتصاد بزرگ و مقاوم است.  فکر نمی کنم در منطقه هیچ کشوری چنین قدرتی داشته باشد که بتواند در سه سال جنگ مداوم رویارو بایستد و پیروز شود که این عظمت، ‌قدرت و تاب آوری ملت ایران در سایه خوداتکایی مردم و درون زایی است البته ژئوپلتیک ایران یکی از نکات اساسی است.

منبع: شریان

کلیدواژه: ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده