Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@08:37:40 GMT

تلاش طلا برای جبران ریزش سنگین اخیر

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۸۸۵

تلاش طلا برای جبران ریزش سنگین اخیر

قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر آمار اشتغال نه چندان مطلوب آمریکا و نگرانی‌ها نسبت به افزایش موارد جهانی ابتلا به ویروس کرونا افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۱۸۱۱ دلار و ۳۱ سنت رسید.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد افزایش، به ۱۸۱۱ دلار و ۳۱ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز چهارشنبه با ۰.۱ درصد افزایش، در ۱۸۰۵ دلار و ۵۰ سنت بسته شد.

آمار هفتگی متقاضیان دریافت بیمه بیکاری در آمریکا برای دومین هفته متوالی افزایش یافت که به معنای ضعیف شدن احیای بازار کار در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و محدودیت‌های کسب و کار است.

استفن اینس، استراتژیست ارشد جهانی در شرکت خدمات مالی اکسی کورپ در این باره گفت: آمار اشتغال نشان دهنده فاصله موجود بین فضای مثبت ناشی از ساخت واکسن‌های موفق و مسئله کوتاه مدت افزایش موارد ابتلا به بیماری است. گزارش اخیر احتمال اتخاذ تدابیر محرک مالی بیشتر در آمریکا را تقویت کرد. اخبار واکسن به جذابیت سرمایه گذاری در طلا لطمه زده و این روند تا زمانی که با وضعیت تورمی روبرو شویم، ادامع پیدا خواهد کرد.

آمریکا رکورد ۲.۳ میلیون مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را در دو هفته گذشته ثبت کرده است و در آلمان هم افزایش موارد ابتلا به تمدید قرنطینه منجر شده است.

بر اساس گزارش رویترز، جزییات گزارش نشست سیاست پولی اخیر بانک مرکزی آمریکا نشان داد سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا درباره فراهم کردن حمایت از بازار‌ها از طریق خرید اوراق قرضه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تحلیلگران گروه بانکی ANZ در یادداشتی نوشتند: با توجه به این که توزیع گسترده واکسن ویروس کرونا بعید است پیش از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ انجام شود، بانک‌های مرکزی احتمالا به سیاست‌های تسهیلی خود ادامه می‌دهند. این بانک پیش بینی قیمت ۱۲ ماهه اونس طلا را در ۲۱۰۰ دلار حفظ و اعلام کرد سیاست‌های تسهیلی بانک مرکزی و دلار ضعیف به معنای حمایت از قیمت طلا خواهد بود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد افزایش، ۲۳ دلار و ۴۰ سنت معامله شد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد افزایش، به ۹۶۶ دلار و ۸۶ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری ۱.۲ درصد صعود کرد و به ۲۳۵۶ دلار و ۷۷ سنت رسید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید طلا قیمت طلا بازار جهانی برای تحویل فوری افزایش موارد ویروس کرونا درصد افزایش سنت رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت

ایتنا - بیت‌کوین برای نوسانات بعدی آماده شده است زیرا گاوها به دنبال قیمت ۷۰ هزار دلار هستند.
قیمت بیت‌کوین به بالای منطقه مقاومت ۶۶هزار دلاری صعود و تثبیت خود را آغاز کرد و اکنون به حرکت بعدی بالاتر از منطقه مقاومت ۶۷ هزار و۲۰۰ دلاری چشم دوخته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت بالای ۶۵ هزار و ۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. در نمودار ساعتی نیز خط روند صعودی مرتبط با پشتیبانی ۶۵هزار و ۹۰۰ دلار شکل می‌گیرد.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، اگر بیت‌کوین منطقه مقاومت ۶۷هزار و ۲۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند شتاب صعودی به دست آورد و اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۷هزار دلاری بالا برود، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۶هزار و ۲۰۰ دلار است.
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۵۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۱ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱.۶۴ میلیارد دلار است که ۴.۶۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۱ میلیارد دلار است که  ۷.۸۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۶.۷۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۶ هزار و ۶۴۵.۳۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۳۹ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۲۴۲.۷۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۴ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۵.۶۶  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۱.۷۴ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۵۶.۵۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۷۲ درصد افزایش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۴۸۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۰.۰۹ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۶۳۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۲ درصد افزایش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۷۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱.۴۴ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۰.۱۳ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۵۰۱۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۹.۵۰ درصد افزایش

دیگر خبرها

  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار