Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:16:33 GMT

روسیه موشک ضد بالستیک آزمایش کرد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۹۶۸

روسیه موشک ضد بالستیک آزمایش کرد

وزارت دفاع روسیه از آزمایش موفق یک موشک جدید ویژه سامانه پدافند ضد موشک های بالستیکی آزمایش کرد.

به گزارش برنا، فیلم پرتاب این موشک ضدموشک های بالستیکی روز پنجشنبه در کانال یوتیوب وزارت دفاع روسیه منتشر شده است. این موشک جدید از میدان آزمایش «ساری-شاگان» روسیه در قزاقستان پرتاب شده و به هدف تعیین شده اصابت کرد که محل اصابت و فاصله از مکان پرتاب اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 موشک جدید ویژه سامانه پدافند موشکی را واحد پدافند هوایی و موشکی نیروی هوافضای روسیه پرتاب کرد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این سیستم دفاع موشکی برای محافظت در برابر حملات سلاح های تهاجمی هوافضایی در نظر شده است.

آخرین بار روسیه در ماه اکتبر یک فروند موشک ویژه سامانه پدافند موشکی آزمایش کرد. روسیه می خواهد این موشک جدید را برای تقویت توانمندی سیستم پدافند موشکی خود بسازد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه چندی پیش با اشاره به استقرار سیستم های موشکی جدید آمریکا در اروپا و نزدیک مرزهای روسیه، طراحی سیستم های پدافند موشکی در روسیه را در اولیت خوانده بود که با این طرح های واشنگتن می تواند مقابله کند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موشک پدافند موشکی موشک جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده

نشریه پولتیکو گزارش داد که دولت بایدن ماه گذشته به‌طور مخفیانه سیستم موشکی دوربرد «اتکمز» را در اختیار اوکراین گذشته است.

به گزارش ایسنا، این نشریه در ادامه به نقل از منابع خود اعلام کرد اوکراین تاکنون دومرتبه از این سیستم موشکی برای حمله به اراضی روسیه استفاده کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

این بسته شامل مهمات تسلیحات متعارف، موشک‌ها و سامانه‌های ضدهوایی و دیگر تسلیحات می‌شود.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد