Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@19:07:24 GMT

تمهیدات شهرداری خلخال برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۹۷۰

تمهیدات شهرداری خلخال برای مقابله با کرونا

سرپرست شهرداری خلخال گفت: شهرداری از زمان شیوع ویروس کرونا برای مقابله با آن در چندین مرحله معابر و اماکن عمومی این شهر را ضدعفونی کرده و این اقدامات تا قطع کامل زنجیره انتقال ادامه خواهد داشت.

فرهاد خوگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون شهرداری خلخال در چندین مرحله کلیه معابر و برخی اماکن عمومی پرتردد سطح شهر را با همکاری فرمانداری، سپاه و با استفاده از یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی، پنج دستگاه تانکر و تعدادی سمپاش دستی ضدعفونی کرده است و این اقدامات تا قطع کامل زنجیره انتقال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلای احتمالی شهروندان و رانندگان تاکسی به بیماری کرونا، تاکسی‌های درون‌شهری خلخال به صورت مستمر گندزدایی شده و مواد ضدعفونی، ماسک و اقلام بهداشتی بین ۱۷۰ راننده تاکسی درون شهری و ۲۷ دفتر تاکسی تلفنی با ۲۵۰ دستگاه خودرو فعال توزیع شده است.

سرپرست شهرداری خلخال اضافه کرد: تاکنون حدود ۹۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی از طریق فرمانداری شهرستان خلخال در اختیار مدیریت شهری قرار گرفته و شهرداری نیز مقداری از آن را در بین شهروندان توزیع کرده و مابقی برای ضدعفونی سطوح شهر مورد استفاده قرار گرفته است.

خوگر عنوان کرد: به منظور حفظ سلامت کارکنان شهرداری و نیروهای خدمات شهری در این مدت همه اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده توسط مدیریت شهری و خیران تهیه و به صورت مرتب در اختیار آنان قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری خلخال یک دستگاه آمبولانس برای جابجای فوتی‌های مشکوک به بیماری کرونا در آرامستان این شهر مستقر کرده است و به همین منظور قطعه‌ای ویژه در آرامستان این شهر آماده شده و کلیه مراحل کفن و دفن کاملاً شرعی و بهداشتی توسط شهرداری و با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان و تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری خلخال بیان اینکه در این مدت شهرداری برای جلوگیری از تجمع و ترددهای غیرضروری شهروندان در سطح شهر با یک خودرو اعلام عمومی داشته است، اضافه کرد: شهرداری به منظور اطلاع رسانی بیشتر در جهت پیشگیری و مراقبت شهروندان در مقابل شیوع ویروس کرونا روی تابلوهای محیطی سطح شهر بنرهای توصیه‌های آموزشی را نصب کرده و از طریق فضای مجازی نیز اطلاع‌رسانی کرده است.

خوگر تاکید کرد: شهروندان به منظور حفظ سلامت خود و دیگران در مقابله با ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع در شهر از رها کردن ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرستان خلخال با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در ۸۹ کیلومتری جنوب اردبیل واقع شده است و شهرداری این شهر حدود ۸۸ سال قدمت تعداد ۱۹۵ نیرو دارد که ۴۵ نفر آن‌ها ستادی و مابقی اجرایی و خدماتی هستند.

کد خبر 457796

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری شهر خلخال کرونا در ایران مواد ضد عفونی کننده ضدعفونی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری خلخال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودرو سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال