Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:26:12 GMT

اقامه نماز جمعه در ۲۰ نقطه از کرمان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۲۰۰۹

اقامه نماز جمعه در ۲۰ نقطه از کرمان

حجت‌الاسلام سید محمد جعفری، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به دلیل شرایط خاص در مواجه با ویروس منحوس کرونا و در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری و هماهنگی با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با محوریت نماینده ولی فقیه در استان کرمان، نماز جمعه فردا ۷ آذر ماه در ۲۰ نقطه از استان کرمان، برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه به منظور پیشگیری از ویروس منحوس کرونا نماز جمعه فردا در ۳۶ پایگاه اقامه نماز جمعه برگزار نمی‌شود، افزود: نماز جمعه در شهر‌های کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت، بم، زرند، بافت، راور، بردسیر، شهربابک، انار، کوهبنان، کشکوئیه، نگار، یزدان آباد، راین، بروات، زیدآباد، زنگی آباد، چترود، ماهان، کاظم آباد، اختیارآباد، باغین، محی آباد، جوپار، پاریز، بلورد، امین شهر، بهرمان، صفائیه، ریحانشهر، خانوک، پابدانا، نرماشیر و روداب اقامه نخواهد شد.

حجت ‌الاسلام جعفری با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان، تابع تصمیمات ستاد کرونا است و تاکنون بهترین همکاری را با ستاد مبارزه با کرونا داشته است، بیان کرد: به جز شهر‌های نام برده شده، نماز جمعه در سایر پایگاه‌های استان کرمان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او از تمامی نمازگزاران مناطق اعلام شده خواست: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، ماسک بپوشند و مهر، سجاده و پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی را با افراد رعایت کنند.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: نمازگزاران از دست دادن جدا خودداری کنند، بانوان چادر نماز شخصی همراه داشته باشند و تمامی نمازگزاران در منزل وضو بگیرند و افرادی که دارای علائم سرماخوردگی هستند، از آمدن به نماز جمعه اجتناب کنند.

او گفت: همچنین تدابیر بهداشتی برای برگزاری آیین عبادتی، سیاسی نماز جمعه در پایگاه‌هایی که نماز جمعه اقامه می‌شود، انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه کرونا ویروس نماز جمعه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن