Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفر صادقی‌راد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی که دارد زمستان زود هنگام را تجربه می کند که در همین زمینه عملیات تهیه و ذخیره سازی شن و نمک مورد نیاز راهدارخانه ها در حال انجام است.

وی اظهار داشت: ۳۴ راهدارخانه با نزدیک به ۵۰۰ تن نیروی عملیاتی و پشتیبانی وظیفه بازگشایی، پاکسازی و نگهداری جاده‌های استان را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی‌راد افزود: ماشین‌آلات راهداری هم اکنون در گردنه های حساس استان مستقر شده اند تا در صورت احتمال بارش برف ترافیک عبوری دچار اختلال نشود.

وی ادامه داد: در پیش‌بینی اداره کل هواشناسی احتمال بارش باران و ریزش برف در محورهای ملایر، قهاوند و کبودراهنگ و گردنه‌های تویسرکان و اسدآباد گزارش شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان بیان کرد: نیروهای راهداری آماده اجرای عملیات نمک‌پاشی در محورهای همدان هستند.

وی با اشاره به اینکه محور گنجنامه - تویسرکان به دلیل نبود ایمنی کافی و احتمال ریزش سنگ از یکم آذر مسدود شده است، عنوان کرد: افرادی که قصد سفر بین همدان و تویسرکان را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین «همدان - جوکار - تویسرکان» و «مسیر همدان - اسدآباد - تویسرکان» استفاده کنند.

صادقی‌راد تاکید کرد: به دنبال باراش باران و ریزش برف در نقاط مختلف استان، جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند، اضافه کرد: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آماده اعلام وضعیت راه‌ها است.

پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه در سطح استان همدان وجود دارد که ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته، یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۵ کیلومتر آزادراه و ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه است.

همچنین ۹۹.۲ درصد جمعیت روستایی استان همدان از راه آسفالته برخوردار است و ۲.۳ درصد کل راه‌های کشور در همدان قرار دارد.

۹۲ شرکت حمل و نقل کالا و ۵۲ شرکت حمل مسافر در این استان فعال هستند و ۱۹ هزار راننده در بخش حمل و نقل کالا و سه هزار نفر در بخش حمل و نقل مسافر فعال بوده که همگی دارای کارت هوشمند هستند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تغییرات آب و هوا همدان تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تغییرات آب و هوا همدان تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تغییرات آب و هوا همدان تردد جاده ای اخبار کنکور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده


داریوش امانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز بازدیدی از محور‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان داشتیم که بر اساس نظرات کارشناسی اولیه، حجم خرابی‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ۲۵ راه اصلی و فرعی جنوب استان بسته شده و در حال حاضر همکاران راهداری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.
امانی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی ۲۵۰ روستای جنوب این استان نیز به دلیل سیل اخیر مسدود شده بیان کرد: ۵۰ گروه فعال و سیار راهداری با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری که بخشی از آن از استان‌های معین از جمله هرمزگان، کرمان و راهداری جنوب کرمان عازم استان سیستان بلوچستان شده اند مشغول فعالیت هستند تا در اسرع وقت به بازگشایی مسیر‌ها بپردازند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: ظرف ۱۰ روز آینده تمام راه‌های استان بازگشایی خواهد شد که البته اولویت بازگشایی، با راه‌های اصلی مواصلاتی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که امیدواریم ۲۴ یا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت آینده بازگشایی شود.
وی همچنین از نجات مسافران دو دستگاه اتوبوس که درگیر سیلاب شده بودند نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند