Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شش شهروند مشهدی که دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده بودند، به وسیله کارکنان اورژانس ۱۱۵ نجات یافتند.
 
او افزود: این حادثه شب گذشته در بلوار عبادی مشهد رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید افزایش آمار قربانیان مسمومیت با گاز در خراسان رضوی
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برای امداد رسانی به مسمومان این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.
علیشاهی بیان کرد: این افراد که دچار سردرد و سرگیجه بودند به وسیله پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گاز گرفتگی علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند گرفتار در ارتفاعات کوهسرخ خراسان رضوی نجات یافت

رضا رافتی گفت: با دریافت خبر مفقودی این فرد بلافاصله امدادگران هلال احمر و تعدادی از نیروهای محلی عملیات جستجو را آغاز کردند و در نهایت پس از چهار ساعت کار تیمی و پیدا شدن این شخص، عملیات جستجو به پایان رسید.

وی در تشریح بیشتر این اتفاق اظهار داشت: ظاهرا فرد مفقود شده با جدا شدن از گروهی که همراه بوده، به قصد جمع آوری "سبزیجات کوهی" راهی مناطق دورتر شده که در تاریکی شب و در منطقه ای که پوشش آنتن دهی تلفن همراه نداشته، سرگردان می شود.

رافتی بیان داشت: اکنون این فرد در کمال صحت و سلامتی به سر می برد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هوای بهاری مشهد از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان
  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • شهروند گرفتار در ارتفاعات کوهسرخ خراسان رضوی نجات یافت
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان
  • وصل کردن سوند – مرکز خدمات پزشکی آلفاطب