Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:41:15 GMT

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در بیرجند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۲۱۳۸

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در بیرجند

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا بازدیدی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل و اماکن خصوصی و ایجاد جو نارضایتی بین مردم موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق توانستند یک سارق حرفه‌ای را  هنگام ارتکاب جرم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند و متهم دستگیر شده با توجه به اینکه غیربومی است، در بازجویی‌ها به همدست خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه سارق دیگر را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های خود به ۱۷ فقره سرقت منازل اعتراف و ماموران ۲ متهم دستگیر شده را به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی کردند.

سرهنگ بازدیدی از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را درخصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

برچسب‌ها بیرجند سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند سرقت خراسان جنوبی بیرجند سرقت خراسان جنوبی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش و پیگیری ماموران کلانتری" میرزا کوچک خان" متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در شهر مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد گفت: ماموران کلانتری میرزا کوچک خان هنگام گشت زنی در محدوده بلوار مفتح جوانی سیاهپوش را که با مشاهده خودروی پلیس سعی در مخفی کردن خود در میان خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان را داشت، مشاهده کرده و بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مظنون به سرقت به محض نزدیک شدن خودرو پلیس پا به فرار گذاشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی پس از طی مسافتی کوتاه دستگیر و در بازرسی از محل 2 دستگاه کامپیوتر خودرو مسروقه کشف شد.

سردار نگهبان تصریح کرد: همزمان با انتقال متهم به کلانتری با توجه به گزارش سرقت های سریالی قطعات خودرو، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی قطعات و محتویات داخل خودرو شامل؛ 3 عدد باتری، 2 عدد ضبط و پخش، 4 عدد جک، 2 جفت باند و تعدادی کیف حاوی مدارک خودرو را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم 24 ساله که 4 فقره سرقت در پرونده اش دارد، در بازجویی های علمی پلیس و مواجهه با تعدادی از تصاویر به‌دست آمده از دوربین های مداربسته به 50 فقره سرقت شبانه در محدوده بلوار مفتح، وحید، میرزاکوچک خان، گاز، رسالت، طبرسی، وحدت و مصلی و فروش اموال مسروقه به چند مالخر اعتراف کرد.  

سردار نگهبان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری افراد مالخر خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت