Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:19:06 GMT

قدردانی فرمانده کل سپاه از پیام رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۲۲۸۷

قدردانی فرمانده کل سپاه از پیام رهبر انقلاب

سرلشکر سلامی گفت: پیام رهبر انقلاب موجی از شادابی و شور انقلابی در میان بسیجیان فداکار آفرید و در فرازهای امیدبخش، الهام آفرین و دل انگیز خود، قله های بلندی را پیش روی آنان گشود.

به گزارش مشرق، در پی صدور پیام روحیه بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا خطاب به بسیجیان در سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ابراز لطف و پیام الهام بخش و امیدآفرین رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای به آحاد بسیجیان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر جانباز و بسیجی انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

با اهدای سلام و تحیات الهی و تقدیم احترام؛

پیام آسمانی حضرتعالی در سالروز میلاد" بسیج " موجی از شادابی، طراوت و شور انقلابی در میان بسیجیان فداکار و عزیزمان آفرید و در فرازهای امیدبخش، الهام آفرین و دل انگیز خود، قله‌های بلندی را پیش روی آنان گشود تا در گستره‌ای عظیم از فضای معنوی و ارزشی، پیشگامان علم و فناوری، بیرق داران امنیت و آرامش، شکافندگان سینه سختی‌ها و درهم شکنندگان رویاهای دشمنان، کید شیاطین مستکبر عالم را بی اثر و با توکل و اخلاص به سوی افق‌های روشن امید و پیروزی پیش روند.

اینجانب به نیابت از همه پاسداران و بسیجیان از این پیام الهی صمیمانه تشکر می‌کنم.

از خداوند متعال برای وجودنازنین، شریف و نورانی حضرت عالی سلامت و سعادت روزافزون مسئلت داریم؛

آقا جان تا آخر ایستاده‌ایم!

سرباز کوچک حضرتعالی

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: سپاه نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ حضرت آیت الله خامنه ای حسین سلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه رهبر انقلاب سردار سلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی متن پیام مالک رحمتی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب، ابتکار هوشمندانه امام راحل برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.

این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از ۴ دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.

اینجانب با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه قهرمان را گرامی می‌دارم و برای همه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز عاشورا و تمام یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی از درگاه خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبرانقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد