Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه فصل های عمران شهری مساعدت لازم انجام می شود.

علی نیکزاد در مراسم کلنگ زنی طرح عمران اترک در شهر بجنورد که ششم آذر ماه انجام شد، فصل عمران شهری را فصل مهمی عنوان کرد و افزود: فصل عمران شهری در زندگی اجتماعی و دیدگاه مردم و مناسبات اجتماعی مردم خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در یک پروژه عمرانی همچون ساخت نیروگاه ممکن است فقط متخصصان و یا نخبگان آن حوزه آن را ببینند اما فصل عمران شهری همه مردم آن را مشاهده می کنند.

نیکزاد اظهارکرد: زمانیکه در ورودی و خروجی شهرها پروژه هایی همچون ساخت میدان انجام می شود و یا اینکه ورودی و خروجی شهرها ساماندهی می شوند، مردم آن را می بینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی علی نیکزاد خراسان شمالي عمران شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • مسیرگشایی‌های مدیریت شهری در خوی طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود